Jump to content
other

other Best Britney song to sing in the shower?

Recommended Posts

What is your fave Britney song to sing in the shower? I personally love singing her ballads in the shower cuz I feel like I sound amazing lol, DLMBTLTK is my personal fave. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slave for 4 especially when your washing your hair and its wet and you can whip it back and forth

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Britman512 said:

Slave for 4 especially when your washing your hair and its wet and you can whip it back and forth

Great choice :bwink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I sing a Britney song in the shower its FTBOMBH or Toxic lol

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

On 2/17/2019 at 8:59 AM, jordeezy said:

If I sing a Britney song in the shower its FTBOMBH or Toxic lol

FTBOMBH is another great choice. Ballads sound so good in the shower. :britlol:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think everyone should re-create the overprotected dark child remix video in the shower :mcry:

tumblr_m2us8leFPZ1qi0ofuo1_500.gif

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't really sing anymore cause I'm ashamed of my neighbours hearing me. Besides, since she's jobless for now, my mom is always in the house and, yeah, no.

The times I've done it, I've sang whatever it was on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The shower is cold as fire baby 

hot as ice

If i wash this body it will look

very nice.

:brit2016:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baby One More Time DWAD mix, obviously :madance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gimme more w/ vma breakdown choreo and try not to slip

:ricackle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hold It Against Me and I don't really know why because I don't even like this song :surprisedney:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I actually have a shower playlist and it's whatever Brit songs I'm feeling the most at that time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The other day I was singing pretty girls on the shower  :haha:

All AROUND THE WORLD PRETTY GIRLS:werk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

State of grace

 where are you now

mood ring

slumber party

my Prerogative 

Break the ice

piece of me

DON’t HANG UP WHICH IS MY PRESONAL FAV AT THE SHOWER 

don’t cry 

Outta This World

toxic

dwad remix of BOMT 

born to make you happy 

sugarfall

me against the music 

Overprotected 

:jumpney: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×