Jump to content
Sign in to follow this  
breatheheavy

Lady Gaga Talks About Her Chronic Pain In New ‘Five Foot Two’ Trailer

Recommended Posts

Mariah was just literally DRUNK having a disastrous live performance on New Year's Eve in front of millions of people watching. 

She is not winning in any way, I'm sorry :nicki2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why would we feel bad for them? Gaga is a lot going on from last year to this year. The album, Super Bowl, Grammys, Coachella, a Netflix documentary, her tour is doing really well, she's performing great, her voice sounds great, she has that Star Is Born movie coming out. American Horror Story was a success for her. She won major awards for it. She got a huge campaign with Tiffany and Co. She partnered with Starbucks on those cups. She's kinda doing it all. And being smart and diversifying her brand. You guys need to get out of the mindset that huge radio singles make celebs better. It's not all about that. It's about having a strong brand and general respect. Like yeah joanne didn't do as well as her last albums but it never would have. Pop isn't what it used to be and music in general is changing since 2009 and 2011. But ask anyone on the street who has better artistry at the moment? I'm sure 99% would say Gaga lol. Whereas Britney has a brand/image issue that I dont believe Gaga has. I don't even like all her music but don't be delusional lol I'd die for half the things they got from Britney

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, really really cool guy said:

Britney has a bigger legacy. Mariah is a local act in the US :whitney:

Please don't talk about things you know nothing about. Mariah isn't local at all. She's huge in Asia, first of all...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, danny1994 said:

Look at all those certifications in all those countries :whitney:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mariah_Carey_singles_discography

If you click on each song, you’ll see how many countries they went #1 in :whitney:

“Local” :tiffcackle:

There's no denying Mariah's impact in the industry honestly and she does have more acclaims than Britney. In my mind there's no comparison in that sense. It's just to say Mariah and Britney are similar relevance wise RIGHT NOW is off to me :madonna:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just now, really really cool guy said:

Why isn't she as huge and known as Madonna tho? 

She's literally behind Madonna on the list of best selling female artists... :calculating:

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, really really cool guy said:

Why isn't she as huge and known as Madonna tho? 

Because no one is? Madonna is literally the best selling female artist globally. And guess what, Mariah is #2 worldwide.

But let’s call her local  :whitney:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BoyToySoldier said:

I'm jealous of the Little Turds. Tour selling well, SB, album selling over 1M ww, Netflix documentary...

Where tf is the Glory doc bitch? @britneyspears

Way to break the tradition since Circus :lemmetellu:

Better than nothing :gloria: NNNNN

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just now, danny1994 said:

Because no one is? Madonna is literally the best selling female artist globally. And guess what, Mariah is #2 worldwide.

But let’s call her local  :whitney:

I know that but she doesn't have the power to sell out stadiums or even arenas worldwide.she's been forgotten and her legacy can't save her :whitney:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, really really cool guy said:

I know that but she doesn't have the power to sell out stadiums or even arenas worldwide.she's been forgotten and her legacy can't save her :whitney:

Mariah barely tours, she’s only done like 2 full worldwide tours in her career lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, really really cool guy said:

What about her tour sales? 

I don't know but does it really matter? She's sold more than Britney btw. And she also has 2 Diamond albums. And 18 #1's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, really really cool guy said:

Why do you think she doesn't tour? :whitney:

She’s lazy :gross:

Her music still sells a ton worldwide, people would pay to see her.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minute ago, BoyToySoldier said:

I don't know but does it really matter? She's sold more than Britney btw. And she also has 2 Diamond albums. And 18 #1's.

It shows that her impact on people is minimal. They might buy her songs but she's not a force at all. She's not even iconic

Share this post


Link to post
Share on other sites

It really shows how iconic Brit is...lady Gaga who worked her ass off is already not famous anymore and many have forgotten her iconic moments and it hasn't been a decade since her debut. She is just famous among her fan base. She needs to go pop and idk..not be boring and not whine.  Sounds harsh but I'm only saying this if she wants to be successful again.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even with everything Gaga is doing and has done the past couple years promo wise...she is still not popular. The whole jazz and Joanne era turned people off big time.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, really really cool guy said:

It shows that her impact on people is minimal. They might buy her songs but she's not a force at all. She's not even iconic

wtf :quirkney: im literally screaming

Mariah Carey first of all, was the foundation of the pop star / rapper collaboration that is so popular today with the Fantasy remix.

Second,

http://trinitrent.com/2013/03/the-diva-definition-10-ways-mariah-carey-changed-music/

http://www.philstar.com/entertainment/2014/09/14/1368802/mariahs-influence-todays-artists

http://est1997.com/music/twenty-years-ago-mariah-carey-had-a-fantasy-that-changed-pop-music-forever/

I can find more btw

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Wiggle said:

Both Mariah and Britney today are on the same level of irrelevance when it comes to the GP opinion - the difference is Mariah has a much much bigger legacy. She's a legend :whitney: so yeah, she's winning

Another foolish person saying Britney not relevant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just now, BoyToySoldier said:

wtf :quirkney: im literally screaming

Mariah Carey first of all, was the foundation of the pop star / rapper collaboration that is so popular today with the Fantasy remix.

Second,

http://trinitrent.com/2013/03/the-diva-definition-10-ways-mariah-carey-changed-music/

http://www.philstar.com/entertainment/2014/09/14/1368802/mariahs-influence-todays-artists

http://est1997.com/music/twenty-years-ago-mariah-carey-had-a-fantasy-that-changed-pop-music-forever/

I can find more btw

I love these receipts :urite: Britney's my #1 and Mariah's my 3rd but I would never bring down Mariah's impact to bring up Britney's :lemmetellu:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, ShowdownITZ said:

I love these receipts :urite: Britney's my #1 and Mariah's my 3rd but I would never bring down Mariah's impact to bring up Britney's :lemmetellu:

That's because you can't, lol. Two completely different impacts.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, BoyToySoldier said:

wtf :quirkney: im literally screaming

Mariah Carey first of all, was the foundation of the pop star / rapper collaboration that is so popular today with the Fantasy remix.

Second,

http://trinitrent.com/2013/03/the-diva-definition-10-ways-mariah-carey-changed-music/

http://www.philstar.com/entertainment/2014/09/14/1368802/mariahs-influence-todays-artists

http://est1997.com/music/twenty-years-ago-mariah-carey-had-a-fantasy-that-changed-pop-music-forever/

I can find more btw

Then why isn't she the queen of pop or sth? She's been forgotten already. Nobody knows those things about her 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, BoyToySoldier said:

That's because you can't, lol. Two completely different impacts.

Yeah I know, Britney's a pop star and the only other pop stars that have more impact on the pop world than Britney is MJ and Madonna while Mariah is R&B and is basically the queen of R&B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, really really cool guy said:

Then why isn't she the queen of pop or sth? She's been forgotten already. Nobody knows those things about her 

She's the queen of R&B and don't worry Christmas is coming up, she's be more relevant than all these stars :whitney:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×