Jump to content
DarkParadise

Can y'all check my brother's debut music video? (He's a huge Britney fan!)

Recommended Posts

He has gone through a lot to get where he is, and back in 2012 he released a mixtape which I shared with you guys and you guys gave really awesome feedback. I'd love for you guys to do the same now that he is signed! 

He'll ve extremetely happy to hear any opinions from you guys! Enjoy!

 

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

not a bad song, it's generic moderate fun :tiffanynod:

 

I'd recommend some lose of weight to make a bigger impact, sorry but that's how standards work :lemmetellu:

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 hours ago, pablitonizer said:

not a bad song, it's generic moderate fun :tiffanynod:

 

I'd recommend some lose of weight to make a bigger impact, sorry but that's how standards work :lemmetellu:

:plzexplain:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, pablitonizer said:

I'd recommend some lose of weight to make a bigger impact, sorry but that's how standards work :lemmetellu:

:girlwhat:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a cool song. Wish him only the best :hugs:

18 hours ago, pablitonizer said:

I'd recommend some lose of weight to make a bigger impact, sorry but that's how standards work :lemmetellu:

I think he's fine af 

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

On 8/9/2017 at 0:17 PM, DarkParadise said:

He has gone through a lot to get where he is, and back in 2012 he released a mixtape which I shared with you guys and you guys gave really awesome feedback. I'd love for you guys to do the same now that he is signed! 

He'll ve extremetely happy to hear any opinions from you guys! Enjoy!

 

Ooh, I like it! :myjam: As others said, it is a bit generic, but there's a reason why things become generic; they work. :beynah: 

And I like his voice. It kinda reminds me of Ed Sheeran a bit, mixed with Adam Levine if he wasn't doing falsetto all the damn time. Got a kind of raspy whisper that gives me male Britney teas. :bigtime: 

Also, you probably don't wanna hear this 'cause he's your brother and all, but he's fucking SEXY. :milkney: He got a nice, fat ass. And it's so fucking rare to see a hot red-headed guy. Most gingers look plain or just downright GHOULISH. :tiffdrink: But thicc ginger daddy over here can split me open like a chunk of lumber. :yesplease: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08/09/2017 at 7:09 PM, pablitonizer said:

 

I'd recommend some lose of weight to make a bigger impact, sorry but that's how standards work :lemmetellu:

No, just no

this is whats really wrong with society these days.

Wasn't expecting much but it is good, i don't care if it's generic, then i am a generic bitch, so what?

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

this song is really good tbh it low-key reminds me of better :nocomprende:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/20/2017 at 4:11 AM, $elfish said:

this song is really good tbh it low-key reminds me of better :nocomprende:

Haha he loves Britney!!! He is inspired by her!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9 August 2017 at 7:09 PM, pablitonizer said:

not a bad song, it's generic moderate fun :tiffanynod:

 

I'd recommend some lose of weight to make a bigger impact, sorry but that's how standards work :lemmetellu:

Sorry? 

i think he's cute. Didn't watched the whole video tho, got kinda bored. but still, the quality is great!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/14/2017 at 10:56 PM, BrittonJeanSpears said:

Ooh, I like it! :myjam: As others said, it is a bit generic, but there's a reason why things become generic; they work. :beynah: 

And I like his voice. It kinda reminds me of Ed Sheeran a bit, mixed with Adam Levine if he wasn't doing falsetto all the damn time. Got a kind of raspy whisper that gives me male Britney teas. :bigtime: 

Also, you probably don't wanna hear this 'cause he's your brother and all, but he's fucking SEXY. :milkney: He got a nice, fat ass. And it's so fucking rare to see a hot red-headed guy. Most gingers look plain or just downright GHOULISH. :tiffdrink: But thicc ginger daddy over here can split me open like a chunk of lumber. :yesplease: 

I still stand by this @DarkParadise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×