Jump to content
alexevah

G-Eazy appreciation thread

Recommended Posts

3 hours ago, Cnh91 said:

I love calm down! And I'm  assuming they gotta perform together at jingle bash! Would be silly if she did make me, he's there, and they don't perform it together!! Sill hoping he'll show up for iheart performance as well!

Fingers crossed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Cnh91 said:

https://www.instagram.com/p/BKf9zCLDJiN

this one is from his show about 4 days ago

oooh its like he changed the lyrics for good!!! Bless him <3

2 hours ago, Style. said:

I really love him! He has some good and catchy songs! He is going to be big after this promo with Britney and Vma's! 

I believe so! But hopefully he keeps on supporting Brit and they even collaborate again! If not even more:quirkney:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Wombat said:

oooh its like he changed the lyrics for good!!! Bless him <3

 

He's gonna go, and rerecord the song now, and then rerelease his album with that version. Lol jk!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love the fact he seems to genuinely care about Britney and he looks hot with a beard :thirsty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Cnh91 said:

He's gonna go, and rerecord the song now, and then rerelease his album with that version. Lol jk!

 

 

 

with Brit doing the chorus? If I may request :carpoolney: thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Wombat said:

with Brit doing the chorus? If I may request :carpoolney: thanks

oh yea, even better! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Shadow. said:

I love the fact he seems to genuinely care about Britney and he looks hot with a beard :thirsty:

He's a gem for sure and yeah have to admit he has that strange charm about his 50's style look!

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Cnh91 said:

oh yea, even better! 

I know its probably not gonna happen but I truly wish they would release the version officially! I listen to that fan made version frequently!

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 hours ago, Maryy said:

this thread ;)

someone please post more hot pictures of this hottie :werk:

Hahahhah here we go! (most from his instagram):
 

Ps. Texting Brit Brit??? ;)

BUT OF COURSE I HAVE TO ADD THIS CAUSE IT GIVES ME THE CHILLS :hype:;)

fd79a5783e95432ec3497f0c354eb054

geazy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Wombat said:

AND GOTTA PUT ONE MORE GIF OUT HERE ALSO FROM VMAS!

LOVE THIS whether he got curved or not! what do you think???? *chills*
@mood.swings @Maryy @Cnh91

britney-spears-g-easy-kiss-vmas-2016.gif

Oh, and I really don't think he got curved. Lol he was clearly mouthing the words to the song. and he pulled his head up, before Britney even started to back away. It's  just something he does when he's performing. Kinda like Britney with the crotch grab. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Cnh91 said:

From last night. lol I think he really has just changed the lyrics. lol

OMG!!! it does sound like it!:hype: if you think about it you could read this "Britney Spears right beside me" as a hint of something more than rooting for her but I know it's just the OTP dream talking :quirkney:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Cnh91 said:

Oh, and I really don't think he got curved. Lol he was clearly mouthing the words to the song. and he pulled his head up, before Britney even started to back away. It's  just something he does when he's performing. Kinda like Britney with the crotch grab. lol

Maybe ur right! But I posted in some thread that he did boost the speculations about that on the gig he had the day after VMAs... Maybe he just wanted ppl to think that :quirkney:

“Not every show goes well, and sometimes you try to kiss somebody on TV and... I don’t know.”
http://www.startribune.com/g-eazy-a-hard-sell-despite-nearly-sold-out-state-fair-crowd/391829801/

But I dont mind either way!!! I'm still here for Breazy :carpoolney:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Wombat said:

Maybe ur right! But I posted in some thread that he did boost the speculations about that on the gig he had the day after VMAs... Maybe he just wanted ppl to think that :quirkney:

“Not every show goes well, and sometimes you try to kiss somebody on TV and... I don’t know.”
http://www.startribune.com/g-eazy-a-hard-sell-despite-nearly-sold-out-state-fair-crowd/391829801/

But I dont mind either way!!! I'm still here for Breazy :carpoolney:

I think maybe he was trying to play it off. Because  he thought it would have been rude to say "I didn't try to kiss her". lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Cnh91 said:

I think maybe he was trying to play it off. Because  he thought it would have been rude to say "I didn't try to kiss her". lol

Yes probably :saycheese: Or he himself wants to keep that idea alive! Think about it, him as a teenage boy had a crush on Brit and got to be on stage with her in a very steamy situation! I think most guys would play it the same way as he has!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Cnh91 said:

From last night. lol I think he really has just changed the lyrics. lol

There's another ig vid aswell from last night! Gotta love audience reaction to it here also!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 hours ago, Maryy said:

this thread ;)

someone please post more hot pictures of this hottie :werk:

you wanted some hot pics? well ok then :myjam:;)

these are from his Red Rocks show last night ;)

h_1474637627_7798129_617fb01022.jpg

h_1474637627_7046308_7cb5fe5679.jpg

h_1474637627_9698551_727c9d3aa9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Wombat said:

OMG!!! it does sound like it!:hype: if you think about it you could read this "Britney Spears right beside me" as a hint of something more than rooting for her but I know it's just the OTP dream talking :quirkney:

oh gurl, staph! :hype::quirkney:

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Wombat said:

AND GOTTA PUT ONE MORE GIF OUT HERE ALSO FROM VMAS!

LOVE THIS whether he got curved or not! what do you think???? *chills*
@mood.swings @Maryy @Cnh91

britney-spears-g-easy-kiss-vmas-2016.gif

he did the same thing with Rexha, so I think it's just kind of his "thing". 

h_1474638783_7453870_6d2d1773b3.png

But it looked VERY hot anyway! :hype:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Cnh91 said:

From last night. lol I think he really has just changed the lyrics. lol

I THINK HE DID OMG :hype:

MY BABIES:hype::OMGney::myjam:

Share this post


Link to post
Share on other sites

52 minutes ago, mood.swings said:

I THINK HE DID OMG :hype:

MY BABIES:hype::OMGney::myjam:

It's really cute! I love that he's not ashamed to mention Britney. Especially since shes considered "uncool" by most. 

also he did an interview last night. Not sure when, and where it will be posted. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×