Jump to content
breatheheavy

Selena Gomez's "stars Dance" Leaks

Recommended Posts

Selena Gomez's "Stars Dance" Leaks

Selena Gomez's new album, "Stars Dance", leaked on Monday and is causing quite a stir amongst Exhalers and Britney fans!

She's stated many times Britney's a big influence in her new album.

The "baby dubstep" (as she put it) compilation is chock-full of ass shaking pop jams, including "Birthday," "Save The Day" and "Music Feels Better."

"To be honest, most of the record actually speeds up once I release [the first single] 'Come & Get It'," Selena told
MTV News
back in May. "The rest of the record, I've never taken this long to work on a record before. ... It was really fun for me to have more of a creative control and more of a say. I want it to be a mixture of everything I'm obsessed with. I love to dance and I love to make people dance."

Here are teasers of the album:

Whatcha think Britney fans?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listening to the title track right now, it's so amazing :crying1:

True fucking dubstep, electronica queen :crying1:

 

Not listening to the rest till it's up for streaming on iTunes tmrw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg it's soooo good! Omg she did an amazing job with this album! New favorite summer album!

Share this post


Link to post
Share on other sites

She had hip hoppish sounds, reggae, dance electro, pop. It's a mixture but def a dance album.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_m8h7zb1ivc1r0o8ybo1_250.gif

My initial reaction like WTF, I hope this doesn't hurt her sales too much, her previous albums leaked ahead of time as well, but idk

tumblr_m8h7zb1ivc1r0o8ybo1_250.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure she sounds the same in. every. single. song.

 

I'll listen.

 

Get that 80K debut. 

Just like how Britney sounds the same on every single song on FF? :queenflopga:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Finafuckingly tbh. Its very generic but I LOVE IT. Undercover is FAB! I was so shocked when she said "f**k me in the shadows"

 

She's finally slutting up her music Britney would be proud

tumblr_inline_mpyt8lJZf21qz4rgp.gif

 

... then ask who Selena is again 

:walkonby:  :walkonby:  :walkonby:  :walkonby:  :walkonby:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Just like how Britney sounds the same on every single song on FF? :queenflopga:

:walkonby:  :walkonby:  :walkonby:  :walkonby:  :walkonby:  :walkonby:  :walkonby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

My initial reaction like WTF, I hope this doesn't hurt her sales too much, her previous albums leaked ahead of time as well, but idk

tumblr_m8h7zb1ivc1r0o8ybo1_250.gif

Eh it was only 8 days early, that's pretty average. I figured it would happen soon

I haven't listened yet but I can't wait :shake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

B.E.A.T sounds so DEV, i think cataracs produced it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh it was only 8 days early, that's pretty average. I figured it would happen soon

I haven't listened yet but I can't wait :shake:

WAIT TILL TMRW TO LISTEN TO IT WHEN IT'S UP FOR STREAMING THEN

AND YOU BETTAH BUY THE PHYSICAL :shake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

B.E.A.T sounds so DEV, i think cataracs produced it

yuh, the CATARACS also produced Slow Down, how are you liking it so faR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just like how Britney sounds the same on every single song on FF? :queenflopga:

 

LOL Shading Britney to make someone else look good? That works well on her own forum. :queenflopga:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×