Jump to content
kevvybitch

Recommended Posts

Originally posted by Abbie.

Originally posted by JackCavell

IKR.

BEEN WATCHING BB7 TODAY.

YOUD THINK IT WOULD GET OLD FOR ME BUT

I STILL PISS MYSELF OVER HER!

you so need to send it me when i get my new comp

sob/

where did you get it from?

+ look at a gif i made a while ago LOL...

2rhb96x.jpg

:O LOVE THAT!

\"WHO IS SHE? WHO IS SHE? WHERE DID YOU FIND HER? I TELL YOU NOW, IM GONNA FIND IT VERY HARD TO BE PLEASANT TO IT FOR THE REST OF THE WEEK IM AFRAID, I TELL YOU NOW\"

and i will send you it, if possible. because its 29GB. :/ lmao

97 days. eviction nights are 2 parts.

13 folders/weeks.

HUGE ASS FOLDER!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originally posted by kevvybitch

Originally posted by Alexander.

KEVVY!!!! :hearts:

10wimb8.jpg

How are you :)

Pretty good just sooo bored. You?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by kevvybitch

Originally posted by Abbie.

SHAKE DAT MONEY MAKER BRYCE/

346xma8.jpg

HES WERKIN IT

THIS IS WITHOUT A DOUBT THE QUEEREST THING I HAVE EVER SEEN :D :

2cnvb6h.jpg

WHAT THE ACTUAL f**k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originally posted by Alexander.

Originally posted by kevvybitch

Originally posted by Alexander.

KEVVY!!!! :hearts:

10wimb8.jpg

How are you :)

Pretty good just sooo bored. You?

Ahh and not much, listening to music. :P .. Watching Abbie jack off on cam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by :Maxxie:

Originally posted by Abbie.

Originally posted by :Maxxie:

Originally posted by Abbie.

Maxxie, i love adam lamberts song, for your entertainment :hearts:

IT\'S AMAZING.

His album is so good. I assumed from the cover it\'d be awful. But it\'s incredible. Gay Artists FTW :hearts:

LOL, oh god the covers hideous.

i\'m addicted to chris crockers song mind in the gutter :P

and he\'s totally dressing like a guy now, and his hair OH MY GOD HIS HAIR LOL.

I LOVE THAT SONG hahahha.

And my gawd, that was weird. Like, him dressing as a man is weirder than him dressing like a woman. I remember that video of that Blackout Release Party at some Virgin Megastore and he tried to jump the que and was like \"Do you know who I am bitch?\" ahahaha

LMFAOO YEAH.

ITS SAD HOW HE SAYS HE\'S NOT A BRITNEY FAN, BUT HE STILL HAS POSTERS OF HER IN HIS BACKGROUND LOL.

HAHAHAH I REMEMBER THAT VIDEO

\"I WORSHIP NO FALSE GOD\"

*goes to rip down posters*

\"Ow, I cut myself\" LMFAO FAIL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abbie, what do you use to make gif\'s? I used to make them all the time and cant remember what i used!

Also anyone know how to have a bigger Avi? Like landscape. I tried buying from the shop and that FAILED. but some people have it :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

ALEX.

U NEED TO COME ON MSN MORE

SOB/

:(

ikr! I\'m never on there :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I KNOW RIGHT!

He\'d doin my head in.

He\'s like trying to bully them and hes like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

LMAO @ JOSIE SWITCHING THE PILLOW BOW.

AND OMG @ JOHN JAMES WITH EYE LINER.

OH MY GOD, SAM NEEDS TO f**k RIGHT OFF.

You like him with eye liner or you dont? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

LETS JUST SAY HE NEEDS TO TAKE IT OFF LOL.

IM SLOWLY STARTIN TO LIKE JJ.

SAM REALLY NEEDS TO GO, HES SOOOO ANNOYING

YES

YES

& YES.

wish i was in there now tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest george

abbie your threads are always so successful

im gelis sob/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by JackCavell

Originally posted by Abbie.

LETS JUST SAY HE NEEDS TO TAKE IT OFF LOL.

IM SLOWLY STARTIN TO LIKE JJ.

SAM REALLY NEEDS TO GO, HES SOOOO ANNOYING

YES

YES

& YES.

wish i was in there now tbh.

id get kicked out for murdering sam LOL.

LMAO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest george
Originally posted by Abbie.

Originally posted by Parachute

abbie your threads are always so successful

im gelis sob/

there not, im just lucky with this thread LOL.

and omg *adds you to op*

how are you bb?

i\'m alright, ty.

just bored at home as always these days.

and u?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest george
Originally posted by Abbie.

Originally posted by Parachute

Originally posted by Abbie.

Originally posted by Parachute

abbie your threads are always so successful

im gelis sob/

there not, im just lucky with this thread LOL.

and omg *adds you to op*

how are you bb?

i\'m alright, ty.

just bored at home as always these days.

and u?

good (: aww, im bored too.

I don\'t think i\'ve asked, where are you from? :P

i\'m from Greece and I live in Sparta.

i\'m sure you\'ve heard about it :P

and it\'s like REALLY boring over here. you can\'t even imagine lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I DONT NEED A PARACHUTE

BABY IF I GOT YOU

BABY IF I GOT YOU

I DONT NEED A PARACHUTE

♪♪

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×