Jump to content

breaktheice2395

Ember
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    391 [ Give ]

Community Reputation

51 Flame

About breaktheice2395

  • Rank
    Vega

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hmmm.. should we all thrown in and make a purchase together to make this happen? lmfao.... but for real Breatheheavy what do you think.. lol
  2. The back up singer: https://www.instagram.com/melaniejoyfontana/live/?hl=en
  3. I wonder if they are trying to count it as an album to fulfill some sort of contract deal.. like they did with the greatest hits album
  4. Tbh kinda true for a lot of celebs.. just look at Bethenney Frankel - she is doing so much and def not as rich as Britney.. wish Britney/her team would let her be more involved in the industry and all... like, life...
  5. Here's a video of her in rehearsal for HIAM https://www.youtube.com/watch?v=Fq9EQprZVTE
  6. Funny you mention that- I was looking some stuff up and it turns out Dina actually hired Lou a few years ago to try to get Lindsay in a conservatorship. I think she ended up becoming her business manager and they had some issues back in the day. There are many stories covering Lou Taylor and Lindsay Lohan - thoughts? https://www.x17online.com/2010/08/x17_xclusive_britney_spears_former_handler_n https://nypost.com/2011/10/24/lindsay-lohan-to-drop-her-business-manager-sources-say/
  7. Right, like how can you "not be there" when everyone is quarantined at home and calling in from a computer/video.. Makes no sense..
  8. Sooo this is so recorded and fake, my theory: They reached out to a bunch of celeb's PR teams and got whoever responded. Then they set up individual calls with them where a producer would ask them the questions, then got their answer. OR they sent questions to celebs and had them answer them. Then they had that host ask questions and add dialogue and put everyone in a "zoom call". From there they edit the videos and make the conversation that we just saw. Idk if you guys noticed but nobody was ever really fighting to speak or holding back if they interrupted someone (bc they didn't) - which occurs all the time in zoom calls. To add more to the case, they don't even announce they're going to break the feed just stops and comes back on after a Chili's ad.. what a terrible idea whoever put this together.. EDIT: So JL knew the whole time Britney wasn't going to be there and would be sending a 4 second video... wow smooth JL..
  9. Ummmm... like.. who.are.these.people.though (besides Paris and JL).. This was me watching this:
  10. That's true - tbh this whole thing were about to watch could be recorded tbh - I work in entertainment and we have taped things and later broadcasted them as "live".. I know it's terrible, but happens a lot in the entertainment industry
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block