Jump to content

dyllanwhite

Spark
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    651 [ Give ]

Community Reputation

11 Ember

About dyllanwhite

  • Rank
    Vega

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Losing grip, I’m with you, fall to pieces, my happy ending... 👏🏽👏🏽🔥🔥
  2. Oh damn... yeah wait... Madonna needs to be higher up as well... I’d say she was number 2...
  3. I am! I have over 60 songs recorded and continuously make new instrumentals and write new ones... so I’m in and out of my home studio and GoldHeart studios, recording. I’m planning on releasing another EP in the first few months of next year... and working w label to do my full album and just depends on logistics...
  4. Actually yeah... the layer she did on I’m a Slave 4 U was inspiration for the chorus layers of BoP! I have a song for my second EP called CROSS that has a break the ice vibe... blackout is my favorite album of hers, so subconsciously there is that dark pop vibe on the EP
  5. Hahaha that New York gif it’s Distort Parameters. Stylized like D://istort.paraME.trs bc the sound has a techy vibe.
  6. Thank you!!! I’m really liking that description of the sound and digging the gifs lolol “Got my Leeloo multi-paaaaaass”
  7. Yup, exactly! the music has a technological vibe to them so it was fitting to do it in an “html” stylization. Distort Parameters is all about experimental style of music and pushing boundaries. Thanks for checking it out! PS. I like that when I type : ) it comes out Britney lol
  8. Well said Jordan! Glad you spoke up and clarified to him (and others) the situation. 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽 let them know boyyyy!
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block