Jump to content

nerdygeekgrl

Inferno
  • Content Count

    1,889
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Points

    17,084 [ Give ]

Everything posted by nerdygeekgrl

  1. Says the one who's on Sam's D even when he IS caught lying 😊 I at least have common sense, idk about you.
  2. Hellllllllll nah. Downvote me all you want. That just means I struck a nerve. To me, that's a success.
  3. I love LootCrate but this is horrible. They're giving no hint as to what's in it. Normally LootCrate offers (well, the Marvel ones at least) a poster, a shirt, a pin, a cool everyday item (cap, mug, beach towel, etc).... This is just a sweater, and dolls that we have no clue what it'll look like? That's a hard no for me. If I'm gonna shell out money for LootCrate exclusives I wanna know what I'm getting. This is a terrible deal.
  4. When you don't see ur significant other for at least 2 weeks, or talk to them over the phone, you get a bit suspicious, no? And then you say it's an act of courage? Dude, seriously? Even if they did lie to him, eventually the truth came out. We all found out she was put there against her will. He couldn't make a public statement and say "damn I messed up, I didn't know"?
  5. Don't buy it. They're contracted to make them by the licensed company. WHich means the money goes to Britney's team, not to Funko. Just like when they make Marvel or DC, etc. The money goes into Marvel/Disney's pockets, Warner Brothers' pockets, etc.
  6. Did Maxi really say that Sam and Jaime don't get along? Sorry but I don't buy that one bit. Even if they didn't get along, Jamie is so power hungry he'd remove him and throw a restraining order at him immediately. If he can get rid of Charlie & David the moment they tried to speak up and possibly begin to help Britney, then he as hell will definitely throw a RO to Sam. Jamie is the "I don't give an F who you are.If you and I are gonna clash, I'll get the law involved to silence you" type of guy. So you're telling me, Maxi, Sam is constantly arguing with Jamie and Jamie ISN'T gonna remove him? But yet he easily removed Charlie and David the moment they clashed? Something doesn't add up.
  7. The things that have been said and done here are abhorrent. If some of the things that the owner has done to some of her CLIENTS ever got to the media, god help her. Turn over is high for a reason This one always bothered me. I constantly get a picture in my head of Britney wanting to go somewhere and Lou saying, "Sure. Beg. On your knees. And bark like a dog after every beg." cuz she is the type who WOULD do that. "There have been instances of the technology team being forced to snoop through everyone's Skype history and emails to look for messages voicing their opinions or concerns about the company or the CEO. Upon finding, those people were terminated on the spot. 

" Yeah, this I believe cuz she monitors everyone's devices if they're part of the cship.
  8. I didn't know Britney had a video of her whining in Ingham's arm.
  9. Fun fact: her current home was actually used (not sure about the inside) for a movie. Bedtime Stories. I'm positive there's another movie too that used the front part of the scene for a scene. I just can't remember which it was.
  10. It's a combination of many I think 1. The abuse Jamie did on SP made her see that he will put his hands on anyone. To go as faf as ur own grandson really made her say "Nope! Abusing me is one thing but you're NOT gonna lay a hand on my boys again!" 2. The #freebritney movement became HUGE! A lot of revelations, especially the phone call from the paralegal to Britney's Gram girls really set the wheels in motion. Whoever that guy is, he is her savior. Doubters finally got to see just how corrupt her cship is. 3. She was ALWAYS working since 2008 purposely so she doesn't question anything when it came to her empire. Following the abuse incident between Jamie & SP and putting her foot down, she literally had all the time in the world to sit and ask questions such as where her money is, where is it going, who's handling it, etc. 4. Piggying off #3, Coronavirus and the lock down we had really was a blessing in disguise. With having to be isolated, she had time to question a lot wirhout having to be in contact with people. Which meant Jamie, Lou and maybe even Jodi weren't allowed to see her for 2 weeks. Yes, I'm sure bodyguards were around but without the other 3 around she also may have had less anxiety not having to fear them dropping in and seeing her and felt a bit more free, saying "This is how I want my life to be again. Not babysitters dropping in to see if I'm complying or not."
  11. Oh shoot I totally didn't notice that! I was looking at the opposite side haha. OK yeah, I had to look at the stock pics of her home from listings to see if maybe the table was designed in a curve manner but it isn't. It's Def photoshoot, you're right. My bad.
  12. It's not. If you study the photo carefully, she's leaning to her right. If you try it and look in the mirror, you'll see what I mean.
  13. I like eating chocolate while listening to Britney, does that count? Also, my dirty *** mind almost typed something else if you rearrange the words *facepalm*
  14. It's Saturday in LA. It's probably a quick 1 day trip and they'll be back by Sunday night.
  15. Could be that the lawyers want to meet with them since they all play active roles in the cship.
  16. Looks like the entire Spears clan (minus Bryan as far as I know) arrived in LA. Gee... I wonder why?
  17. I always wondered what the 16 hours meant. I agree w a I've, could be exaggerated or it could be a total go to and fro the location
  18. BUUUT is he showing support because the team is telling them play along with the Narrative & make them believe you're on the #freebritney movement side? Remember, he most likely knew she was at the facility. When ur significant other is away and you don't see them after 2 weeks, you gotta wonder where they are and why they aren't calling or meeting you like usual. He said she's doing amazing. He even posted on IG that it's a sign of courage. So if he knew, why is he lying to us? Or did his employer (Team Con) tell him to? I think (me personally) when she found out he was lying to everyone and going along w the same excuse as the team, that's when she decided it was over but had to wait. I mean, she said herself she was checked in forcefully by her father. Further proving she was NOT doing well and NOT doing amazing. If you really think about it, she low-key called him out on it as a liar. She more than likely now is playing along and Sam is totally oblivious.
  19. The guy asking the questions was full on dedicated. He must've followed him around for at least 10 Mins. These are the questions we've been asking for 12 yrs. And still waiting on answers.
  20. To add on, the fact that Britney herself told the judge she was taken to that facility against her will, she literally called him out as a liar. No, she was NOT doing well there. No, she was NOT doing amazing there. No, she did NOT have courage to check herself there because she was forced to go there. Many forget that. She shaded him without publicly saying it. And that's exactly how she will humiliate him when she finally kick him out of her lie.
  21. Yeah, I firmly believe that once she saw Jamie has no control over his temper and will put his own grandson in danger, it opened her eyes. Along with the refusal to work, I know it sounds weird to say, but the quarantine we all went thru (esp her) made us really sit and think a lot of things through. I'm willing to bet during the 2, 3 months when we were all in a lock down she thought about eeeeeverything. From her money and where it is, who handles it, why she doesn't see any documents pertaining to it... To general questions like "why can't I speak to Ingham? If he's my attorney he should be helping me more but for 12 yrs he hasn't... That's odd" etc. She must've said to herself that this cship is way more wider than she imagined.
  22. Am I the only one that actually liked it? Haha. It was kinda haunting... Maybe it's cuz I have no soul lol. But it was pretty good in my opinion.
  23. There is absolutely no way she'd say "Sam is the reason why I fought back".... Ppl will be like "Really? Even more than ur own kids?"..... No matter how much you "love" someone, that someone is never going to top your own flesh and blood. She's fighting because the day Jamie put his hands on Preston, she saw what could happen to her kids if this cship went on. The abuse she received from him she will make sure her boys NEVER do. Her sons are the only reason she's fighting back. They don't have to say anything to give her strength, but it's THEM who motivate her to keep fighting.
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block