Jump to content

It's Ricky Bitch

Flame
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    2 [ Give ]

Community Reputation

89 Flame

1 Follower

About It's Ricky Bitch

  • Rank
    Vega
  • Birthday 02/09/1988

Profile Information

  • Interests
    Know everything about our princess and make really cool and good friends around the world
  • Gender Identity
    Male

Recent Profile Visitors

661 profile views
  1. Guys...... Just enjoy it. Everybody do 5 songs and that's it. I expect.... 1) Work ***** 2) Womanizer 3) Make Me Ft. G Easy 4) Do you wanna come over 5) Till The World Ends. All of you can go to YouTube and take a look of last year performances or 2014. And They need to do old stuff because of general public. If she does this i'll be satisfated if she doesn't i'll be SHOCK. But i'll just expect what i said and i'm happy with it... I mean is HD.
  2. I would be in love with... INTRO Invitation (But They probably do WB) Make me just luv me 1st set slumber party better dywco ( not because it is my fav Its just i know it will be) 2nd set HITS gimme more slave bomt womanizer final unmm maybe hiam 'cause i'm tired of ttwe and we need a BOOM close. (Thank you so much i HEART radio you guys rock) Bye
  3. Someone know or someone asked how many times they recorded both performances? I remember BBMA "pretty girls" Was 3 times.. Don't They?
  4. So... We are not gonna need a pom dvd right? We gonna have those HD festivals
  5. What do you think? POM SHOW OR A MINI GLORY TOUR..? I think they must use that like an álbum promo tour...
  6. I Believe in you.... So, Its going to be an amazing performance or a ok performance?
  7. Please Brit don't recreate that ****. Her team must know we hate that video.... I don't want a "fun performance"
  8. Yeah right.... I mean he's very EXCITED and thats the way he expreses. I don't think Its something about movie.... Or video... Its a cool way to say something is really good
  9. You are completely right.... She sings everything a little except Toxic.. Thats why the Channel drops that in the comercial... It was part of the plan and at the BOOM
  10. Best answer ever... Im already your fan too. Btw ignore those comments They always be there. Just wait the VMAS and enjoy babe
  11. Hate is everywhere just because She is REALLY SUCCESS like Justin Bieber... He has 3 carpool karaoke you can see it by youself. I LOVE PEOPLE TALKING ABOUT HER EVERYWHERE and thats what we need NOW... ALL EYES ON HER. That is pop culture... Where would it be LADY Gaga.. MILEY CYRUS.. TAYLOR SWIFT.. JUSTIN BIEBER AND BRITNET ******* SPEARS WITHOUT HATE
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block