Jump to content

Britney Spears is re-releasing "Glory" on vinyl with TWO new songs and an alternate cover


Recommended Posts

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

It’ll be Apple Pie 

Not this selling out already and no one on Exhale knew about it  yet the same four people on Team Boycott get so pressed when one of us buys them. News flash not all Britney fans are on Exhale and loo

Where it belongs to

Posted Images

4 hours ago, Slayer said:

If you don't mind me asking how much is this in £'s with shipping? Also is this site good?

IDK whether to try wait until it comes onto another UK site :gloria_falling_stairs_trip:

I've paid £55 with shipping. Similar to what I paid for the blackout vinyl. I dont think that's a terrible price compared to the shambles thats going on eBay lol

  • Love 1
Link to post
7 hours ago, Towelney said:

Is this the new F48-F5-F8-E-48-D8-4-ABA-B7-E4-83-AB8-DF6-DD18.jpg:gloria_falling_stairs_trip:

 

E340-C767-0581-4-AE7-B6-BC-2-BC9-EF5-CF274.jpg1-FEEF0-D9-58-F2-4080-8765-5-B9445-E64961.jpgD668-D262-3-E3-D-4-A01-88-A5-2-FC8-AD768382.jpgVinylmnkyProduct600x600_1_29303dca-8e4f-

They're all pretty, it doesn't matter which one :yesplease_yas_agree_preach:

 

Tbh. I'll prob just wait for a bootleg jewel case release from one of those ghetto fishy sites :demi_lipstick_flirt_red_pink_makeup: 

 

But I'll still ask my bf for this for x-mas. 

 

 

*random but, yall pls wish me luck on my finals :disappointed_thinking_oh_okay_glasses:

  • Love 2
Link to post
  • Super Moderators
22 minutes ago, Shrekney said:

They're all pretty, it doesn't matter which one :yesplease_yas_agree_preach:

 

Tbh. I'll prob just wait for a bootleg jewel case release from one of those ghetto fishy sites :demi_lipstick_flirt_red_pink_makeup: 

 

But I'll still ask my bf for this for x-mas. 

 

 

*random but, yall pls wish me luck on my finals :disappointed_thinking_oh_okay_glasses:

good luck on your finals :sendinglove_kissing_heart_love_blowing:

 

also, maybe they're releasing a different cover for every region/store so we have to catch'em all :whiteladydance_scarlett_dancing_happy_johansson:

 

  • Love 1

 I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block