Jump to content

Lawyers for Britney shares court docs and says Britney really doesnt manage her social media accounts

Recommended Posts

• Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Been saying this welp since forever. Especially since James used her social media against her in court.

This. Even after this some people will still be in denial and think Britney just uploads spontaneously like the rest of us. The 80,000 posts of the same pic should have told people something lol. 

There were many things showing that she never had any control over her instagram  - Britney is super controlled. There are many stories about her trying to talk smt with an interviewer and her se

5 hours ago, jj_boha said:

This does not clearly state that she does not have access to those accounts though 

True tho, I bet she's not the only celeb that her insta is managed by other people...

I want to believe it, but at the same, how do you explain some captions that are really specific? :katycream_perry_witness_nod_yes:

https://www.instagram.com/p/CHywTdRg6wB/

https://www.instagram.com/p/CFSsUClATzA/

https://www.instagram.com/p/CCCj2wHgoWf/

Or the one when she reposted a backup dancer's tiktok? remember what the captions say?

And the way she is so happy and joyful about showing us things...

https://www.instagram.com/p/Byq1DFPAE3b/

https://www.instagram.com/p/BrjNERig-WY/

https://www.instagram.com/p/BkfunihnxbS/

https://www.instagram.com/p/Bju13YJlKzS/

god she is such an angel :tiffsniffle_ny_miss_new_york_crying_sobbing_sad_tears:

Why should she be doing those videos if she can't see our reactions or the likes they have? What then would be the incentive?

... BUT AT THE SAME TIME, it's hard to trust it when she/they posts videos of her answering "QUESTIONS" from the comments when we ALL know nobody ask what is her favorite season or basic things like that  :katyclown_makeup_mess_pie_meme_smile:

Idk it's hard to tell. Before scrolling through her insta I didn't realize the amount of time she has reposted the same photoshoot of her in the garden with the "practical magic" hairstyle lmao it's probably more than a hundred times

• Like 1
43 minutes ago, Steel Magnolia said:

It's not a shocker that Ingham would have made that decision at the time.

Britney was talking gibberish, and it was clear from the pap videos that she'd become unglued.

The medications listed in Lynne's declaration against Lutfi likely weren't an exaggeration. Between what Britney was taking herself and what Lutfi was putting in her food, she was walking a dangerous line.

But is he a doctor? Why wasnt a doctor there to see if she was mentally capable to hire her own lawyer or not? Of course he would say that bc he wanted to be part of the whole cship scheme so he would get big bucks of it too. The whole timeline of what happened since she was put under the cship is hella sus. 

• Like 1
3 hours ago, nanabs said:

É isso mesmo, ela ainda ainda trabalha com aquele cara, ela postou essa semana com ele. Eu ainda não sei que lado ela joga porque ela sempre curte comentários FreeBritney apesar de nunca ter escrito FreeBritney na página dela (ela remove a curtida depois de alguns minutos como se quisesse mandar a mensagem e não ser percebida). Uma vez, ela postou uma foto num jatinho #tbt e disseram que ela estava usando o dinheiro da família da Britney, eu comentei falando algo como eu concordava que todo mundo rouba a Britney na família Spears porém ela sempre teve aquele padrão de vida antes de namorar o Bryan e ela curtiu. :bieber_justin_smirk_weird: É como se ela deixasse pistas IDK

Ela queria ajudar o parceiro e usou Bryan para isso rs

Eu acho q ela é fake que nem Sam, nunca me desceu. Ela também tentou dizer que ele apoiava Britney antes da entrevista sair, a entrevista saiu e não tem nada dele apoiando Britney nela :katyclown_makeup_mess_pie_meme_smile: pelo contrário, ele foi machista, menosprezou Britney, fez pouco caso de tudo, ainda riu quando foi perguntado se viu algo estranho, tentou justificar a conservadoria falando que ela é a pior motorista do mundo, não sabe fazer reservas e que tem sido bom para a FAMÍLIA. Depois que ele tava sendo criticado em tudo que é canto, o que mais ela podia fazer? A entrevista era prova que ele não apoia Britney porra nenhuma, é machista e invejoso, provavelmente prefere Juno, não liga pros filhos de Britney, acha que os fãs de Britney são fãs da família, tá nem aí pro que Britney quer e pensa nela apenas como uma máquina de fazer dinheiro. Talvez ela realmente não seja a favor da conservadoria, mas não é como se ela fosse uma agente dupla reunindo provas para libertar Britney também rs acho q ela apenas não liga, ela queria defender o caipira dela e falhou. 

Eu vi quando você deixou esse comentário e ela curtiu kkkk tipo, ela tava concordando só com a parte defendendo-a ou com tudo, inclusive que os Spears roubam Britney mesmo? Kkkk 

Outra coisa é que depois que os stories de Lynne falando sobre FreeBritney e Jamie dando chilique pq queria a licença para comprar maconha tavam no twitter, ela apagou e nunca mais deu nenhum deslize assim... curioso, né? :bieber_justin_smirk_weird:

That was obvious the minute we learned Jamie accepted 1kk for Britney to show up in that The Zone trash and she refused to go. The video of her "breaking" her foot, the video where she says "Im sorry for not being there cause I broke my foot but hey let me read those letters" and then her freely walking just a few weeks later. Jamie forced Britney to fake an injury on social media to try to KEEP THE MONEY.

Her Instagram should not be fully trusted. Jamie, the owner of her social media, used her socials against her in court after all. If she has some sort of control now, she still need to send to Cassie. Take everything with grain of salt. 

• Love 2
  • Like 4
15 minutes ago, Hungry Hun said:

That was obvious the minute we learned Jamie accepted 1kk for Britney to show up in that The Zone trash and she refused to go. The video of her "breaking" her foot, the video where she says "Im sorry for not being there cause I broke my foot but hey let me read those letters" and then her freely walking just a few weeks later. Jamie forced Britney to fake an injury on social media to try to KEEP THE MONEY

I knew that was fake the day "Britney" posted that video of her foot in a cast in the hospital and Sam writing STRONGER. 

Homeboy, quit playing. It was the most fakest staged video ever. 

• Haha 3
  • Like 2
23 minutes ago, Bundy said:

Ela queria ajudar o parceiro e usou Bryan para isso rs

Eu acho q ela é fake que nem Sam, nunca me desceu. Ela também tentou dizer que ele apoiava Britney antes da entrevista sair, a entrevista saiu e não tem nada dele apoiando Britney nela :katyclown_makeup_mess_pie_meme_smile: pelo contrário, ele foi machista, menosprezou Britney, fez pouco caso de tudo, ainda riu quando foi perguntado se viu algo estranho, tentou justificar a conservadoria falando que ela é a pior motorista do mundo, não sabe fazer reservas e que tem sido bom para a FAMÍLIA. Depois que ele tava sendo criticado em tudo que é canto, o que mais ela podia fazer? A entrevista era prova que ele não apoia Britney porra nenhuma, é machista e invejoso, provavelmente prefere Juno, não liga pros filhos de Britney, acha que os fãs de Britney são fãs da família, tá nem aí pro que Britney quer e pensa nela apenas como uma máquina de fazer dinheiro. Talvez ela realmente não seja a favor da conservadoria, mas não é como se ela fosse uma agente dupla reunindo provas para libertar Britney também rs acho q ela apenas não liga, ela queria defender o caipira dela e falhou. 

Eu vi quando você deixou esse comentário e ela curtiu kkkk tipo, ela tava concordando só com a parte defendendo-a ou com tudo, inclusive que os Spears roubam Britney mesmo? Kkkk 

Outra coisa é que depois que os stories de Lynne falando sobre FreeBritney e Jamie dando chilique pq queria a licença para comprar maconha tavam no twitter, ela apagou e nunca mais deu nenhum deslize assim... curioso, né? :bieber_justin_smirk_weird:

Eu concordo com você e a sua posição e sim, ela ficou quieta de repente, eu acho que ela tomou ferro do namorado por expor a família e então ela está bem discreta, nem responde ninguém mais no inbox, até diminuiu a frequência de postagens.

2 minutes ago, Swizzers said:

I knew that was fake the day "Britney" posted that video of her foot in a cast in the hospital and Sam writing STRONGER. 

Homeboy, quit playing. It was the most fakest staged video ever. 

LOL What a coincidence, I saw this video earlier today. I think that video is cute bc she says "I love you baby" or smth in the background :bieber_justin_smirk_weird:

53 minutes ago, nanabs said:

Eu concordo com você e a sua posição e sim, ela ficou quieta de repente, eu acho que ela tomou ferro do namorado por expor a família e então ela está bem discreta, nem responde ninguém mais no inbox, até diminuiu a frequência de postagens.

Tá vendo aí, é mais uma controlada que tá do lado da família buscapé :oprah_well_there_you_have_it_proof_see_hand:

48 minutes ago, Notthesame said:

But she just posted a STORY of some tiktok looking kids dancing..she’s has access!!!!  it must be her..it’s gotta be her. Absolutely not her  #theypressed

Funny that was posted just after many of us pointing out how "she" never posts stories too :bieber_justin_smirk_weird:

• Love 1
  • Like 1
1 hour ago, Notthesame said:

But she just posted a STORY of some tiktok looking kids dancing..she’s has access!!!!  it must be her..it’s gotta be her. Absolutely not her  #theypressed

pfff...

my bet's on those tiktokers being represented or handled by whatever talent or social media agency that also represent britney.

now they're gonna use her IG to cross-promote. so obvious,

just watch Top 30 Wendy Williams GIFs | Find the best GIF on Gfycat

• Love 2
  • Like 1
4 hours ago, Swizzers said:

Since Jamie is in charge of her social media.... And he's supposed to be on such good terms with Sam, that they have such a great relationship.... It won't surprise me now that Sam would sometimes upload or be the one behind her social media sometimes. 

It does make sense when he accidentally... My bad, I mean accently went live on instgram and he snatched the phone away from her. It also explains why he comments on her posts but "Britney" never comments on his. It also explains why when she posts, he (9 times out of 10) replies to it immediately. 

This guy is really starting to look more and mkre bad each day. 

Yep. Fans try to see Asghari as an anti-Jamie, but he would never last If that's the case.

The family clearly trusts the boyfriend. It's funny how Jamie Lynn likes Scam posts constantly, but Britney never did lol. They found  someone with no career but lots of ambition to accept the job as "Britney Spears boyfriend".

I also think he is one of the people behind the account and more... I believe he is the one telling Britney about the fans/trolls comments, saying half truths half lies, conveniently letting her know what she is "suppose to know".

• Love 5
  • Like 2
4 minutes ago, Buffybot said:

Yep. Fans try to see Asghari as an anti-Jamie, but he would never last If that's the case.

The family clearly trusts the boyfriend. It's funny how Jamie Lynn likes Scam posts constantly, but Britney never did lol. They found  someone with no career but lots of ambition to accept the job as "Britney Spears boyfriend".

I also think he is one of the people behind the account and more... I believe he is the one telling Britney about the fans/trolls comments, saying half truths half lies, conveniently letting her know what she is "suppose to know".

You nailed it! It's wait for them to choose someone young, naive, gullible and no threat. He fit that role and of course, as the saying goes, money is the root of all evil. 

He is prob being paid a good amount of money so he will play the part of a "boyfriend" when behind the scenes he's laughing it up and sharing a drink with Jamie. 

• Love 5

I mean I think most people knew this lol... even when her feed was 'normal', she still had a social media team just like most celebs and businesses.  The main thing is Lou and/or Larry and/or Papa Spears put new restrictions on her social team, but it seems to have been loosened lately ever since Lou left, since we're seeing more of her old style posts again with her actually being happy and having fun vs. only the selfies and awkward videos.

9 minutes ago, jennyj said:

I mean I think most people knew this lol... even when her feed was 'normal', she still had a social media team just like most celebs and businesses.  The main thing is Lou and/or Larry and/or Papa Spears put new restrictions on her social team, but it seems to have been loosened lately ever since Lou left, since we're seeing more of her old style posts again with her actually being happy and having fun vs. only the selfies and awkward videos.

You haven't seen her latest posts then

• Love 5
21 minutes ago, Swizzers said:

You haven't seen her latest posts then

I have... but look at the difference. She's more happier, more having fun, and more herself in these instead of the awkward posts she did on purpose to fill the quota lol.  It's obvious the same social team runs the account, but it's not like repeated posts where she looks 'crazy' as some commenters called her.  It feels less like a protest now and more like her just having having fun.  She actually looks good in the posts, and they're not deleting the positive comments.

16 hours ago, godneyjspears said:

But is it even weird for a celebrity to not post directly to their social media :yaknow_britney_xfactor_X_factor_talk_tell_chat_you_know: I feel like this is pretty normal 

celebrities have a social media team that sometimes upload things for them, as in promo posts and such. But you can tell they can choose to post themselves whenever they feel like it. This doesn’t happen with Britney because to me it’s been pretty obvious she doesn’t have access to the Internet. Maybe they excuse this by saying she could get hurt by reading the things people say about her online, but we all know they’re scared she may contact someone outside her team to complain about her situation.

So it’s not Britney following me on Twitter it’s Jaime :crying4_britney_crying_stages_tears_sad:

• Love 3
3 minutes ago, Needleney said:

And how do we know this is legit? I mean, ‘fans’ also made fake docs about Sam being payed..

if i’m not mistaken Lawyer for Britney is a legit source. They’ve been leaking court docs and explaining what they mean for a while now.

• Love 1
  • Like 3