Jump to content

Britney Army? How about....


Recommended Posts

If I remember correctly, media gave us our title because because they compared her fan base to an army. That’s something to be proud of. 
 

 

(a number of) The ones that came AFTER sound ridiculously stupid to me. 
“Swifties?” “Arianators?” “Beliebers?” “Katycats”?

COME ON. Are we 5? :yeahsure_britney_ftr_for_the_record_yeah_nod_yes_white:

  • Haha 5
  • Like 2
Link to post

The first time I heard "Britney Army" was when Will.I.am was talking about being bj executive producer, he acted like we were wild lol.

I understand the concept, but Britney herself didn't embrace It, her team did.

Barmy is way too childish.

Link to post
7 hours ago, Buffybot said:

The first time I heard "Britney Army" was when Will.I.am was talking about being bj executive producer, he acted like we were wild lol.

I understand the concept, but Britney herself didn't embrace It, her team did.

Barmy is way too childish.

we gave Will.I.Am a hard time so i’m not surprised he thought we were wild :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

but yeah i kind of hate it. And now other fanbases are called that right? Some kpop fandom idk.

I love the Rebellion concept and now it fits us more than ever

  • Love 1
Link to post
10 hours ago, Scrappy said:

The Rebellion?  

Or ... The Rebels ?

Imagine after Britney is free and she’s interacting with us on an ig live about how the new fandom name works so well for her concept for the upcoming album :imacoolmom_mean_girls_amy_poehler_pink:

Link to post
36 minutes ago, ElenaB said:

we gave Will.I.Am a hard time so i’m not surprised he thought we were wild :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

but yeah i kind of hate it. And now other fanbases are called that right? Some kpop fandom idk.

I love the Rebellion concept and now it fits us more than ever

Yes, kpop fans call their fanbases army, even tho Britney Army happened before. I think people didn't really use Britney Army much outside the pop world... Different than beyhive, lambs, little Monsters, the general public knows what these means.

A new name could work as a restart of Britney career after the c-ship, but Britney has to embrace It for good. Let's see what happens...

  • Love 1
Link to post

As far as I know, the name was given after the collab with Rihanna, so i guess our name is coming from the Rihanna Navy. :ricackle_rihanna_laugh_lol_haha_lmao_hehe:

Because I recall the times that this fandom having identity issues over how to call ourselves :madonna_weird_alien_cuckoo_nuts: Many were calling themselves Britney's *****es and there were also many calling Toy Soldiers. 

I was okay with Toy Soldiers too but well, are fandom names still a thing? Let the Kpop fans enjoy them this time since there is another Army anyway :jj_janet_smirk_hehe_haha_lmao_lol_giggle:

Link to post
  • Super Moderators
12 hours ago, Danielle1987 said:

The ones that came AFTER sound ridiculously stupid to me. 
“Swifties?” “Arianators?” “Beliebers?” “Katycats”?

You forgot "Lovatics" :gloria_falling_stairs_trip:

  • Haha 2

🦄 💛🧡💜

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block