Jump to content

In which concept for a music video would you have liked to see Britney?


Recommended Posts

Something original :demi: but Britney's music videos quality went down after FF era and when the video was promising they scrapped it (I'm looking at you Work *****, Perfume and Make Me...) :uknowit:

But I would love new music video with some symbolism, easter eggs, story and nice visuals :barbie:

Link to post
  • Exhale+
Posted (edited)

I want a Break The Ice part 2 :hideous: With Britney actually in it. 

Edited by Towelney
  • Love 2
  • Haha 1

🥀 𝔯𝔢𝔟𝔢𝔩𝔩𝔦𝔬𝔫 🥀

Link to post

I might be the crazy one with unpopular opinions..........

I want to see her on serious music videos like on Baby One More Time, Sometimes, Born To Make You Happy, Lucky, Stronger... those iconic music videos. With a touch of originality of Britney, with a fun and new concept never seen, like she did on OIDIA with the red outfits in the Mars planet, Toxic with the diamond outfits, etc. :yeahhh:

 

Or why not something new and experimental, but it has to touch current teens generation who really know Ariana Grande, Dua Lipa, and not Britney.

BUT NEVER THAT GLORY/MAKE ME STYLISH VIDEOS, it’s a pure :flop: and their contents would never hits everyone like kids, teens, etc. 

  • Love 1
Link to post
  • Exhale+
4 minutes ago, Towelney said:

I want a Break The Ice part 2 :hideous: With Britney actually being in it. 

remake Radar with Britney being a secret agent please :badthoughts: 

it's gonna be the to be continued of break the ice 

  • Haha 2

Everybody's talking all this stuff about me. Why don't they just let me live?

Link to post
5 minutes ago, Thelegendarybritney said:

remake Radar with Britney being a secret agent please :badthoughts: 

it's gonna be the to be continued of break the ice 

HOW DARE U???? RADAR IS ONE OF THE MOST ICONIC MV OF BRITNEY, THAT RADAR HORSE, THAT CONCEPT OMG 😱😱😱

Radar Blackout GIF by Britney Spears
Radar Blackout GIF by Britney Spears
 

#JusticeForRadar

  • Haha 1
Link to post
2 minutes ago, Hooked-On-Knee said:

Finally someone who see's the light of her best video. #JusticeforRadar :yesplease:

OMG SOMEONE AGREE WITH ME 😱😱

Radar is soooo iconic!!! Britney’s charisma and flawless on that music video is just exceptional!! 

  • Love 2
Link to post
  • Exhale+
23 minutes ago, MSTAR said:

HOW DARE U???? RADAR IS ONE OF THE MOST ICONIC MV OF BRITNEY, THAT RADAR HORSE, THAT CONCEPT OMG 😱😱😱

Radar Blackout GIF by Britney Spears
Radar Blackout GIF by Britney Spears
 

#JusticeForRadar

Okay the audacity to think that i dislike the radar music video

I play it everyday with the highest volume possible and then after that i play the candies commercial because it is a combo deal 

so i am gonna forgive you for thinking that i dont like the radar music when it is one of my favorites :badthoughts:

I LOVE IT SO MUCH I WANTED 2 MUSIC VIDEOS 

AND I WANT IT TO BE A BONUS TRACK ON EVERY SINGLE ALBUM 

 

  • Haha 1

Everybody's talking all this stuff about me. Why don't they just let me live?

Link to post
1 hour ago, Thelegendarybritney said:

Okay the audacity to think that i dislike the radar music video

I play it everyday with the highest volume possible and then after that i play the candies commercial because it is a combo deal 

so i am gonna forgive you for thinking that i dont like the radar music when it is one of my favorites :badthoughts:

I LOVE IT SO MUCH I WANTED 2 MUSIC VIDEOS 

AND I WANT IT TO BE A BONUS TRACK ON EVERY SINGLE ALBUM 

 

Don’t worry, I never believed you dislike it, it was for the joke (and to promote the mv too lol)

And yeah for B10 they should add: « Radar (by demand) »

  • Love 1
Link to post
7 minutes ago, MSTAR said:

Don’t worry, I never believed you dislike it, it was for the joke (and to promote the mv too lol)

And yeah for B10 they should add: « Radar (for demand) »

Britney's tenth album should just be 12 remixes of Radar :yesplease:

  • Haha 1
Link to post
  • Exhale+
16 minutes ago, MSTAR said:

Don’t worry, I never believed you dislike it, it was for the joke (and to promote the mv too lol)

And yeah for B10 they should add: « Radar (for demand) »

I need Radar the remixes :bparty:

Radar (pride remix) 

Radar (Circus remix)

Radar (Horse remix)

and original Radar music video planned for Blackout but was scrapped 

  • Haha 2

Everybody's talking all this stuff about me. Why don't they just let me live?

Link to post
  • Exhale+
5 minutes ago, Body ache said:

Just imagining the 10 week #1 it would have been if she did this for BTI. :gunriah:

It would have rivaled Toxic. :sobbing: B10’s lead should be BTI pt 2 (when she’s free, of course)

  • Like 1

🥀 𝔯𝔢𝔟𝔢𝔩𝔩𝔦𝔬𝔫 🥀

Link to post
15 minutes ago, Thelegendarybritney said:

I need Radar the remixes :bparty:

Radar (pride remix) 

Radar (Circus remix)

Radar (Horse remix)

and original Radar music video planned for Blackout but was scrapped 

Horse remix looooooooool

5ZMU.gif

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block