Jump to content

WHAT? Britney's brother Bryan just gave an interview about #FreeBritney: watch


Recommended Posts

  • Replies 791
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Let's see what he says. I'm tired of everyone but her speaking. her make up artist, her ex husband, her siblings... I'm tired. I wanna hear from her. 

OMG   it seems he's #freebritney but is acknowledging there's false information too... omg I can't believe he did it.   Also, he's so hot! what a daddy 

also, the caption says "two very famous sisters, Britney and Jamie Lynn" in what world is Jamie Lou very famous? she is the real life Xtina in Britney's life, always in Britney's shadow, al

Posted Images

This just gets more and more… interesting. 

I'm so stunned at this and I am very eager to hear what Bryan — silent Bryan who hasn't been in the spotlight in years nor spoken out — has to say about everything.

 

I'm also dreading the potential hate and conspiracy theories that will emerge after this…

  • Like 2
Link to post
12 hours ago, Bundy said:

Thats so cool of them together, talking for Britney about the cship while they are at a house Britney bought for them with her money. 

At the same time Britney is isolated and gagged in her her Los Angeles house. 

What an amazing family they are.

I wanna give you a million billion points for this, only I don't have them lol

  • Love 1
Link to post
  • Super Moderators
2 minutes ago, div said:

If this was pro freebritney im afraid it Will never see the light of the day :teigen:

they'll be like, "Bryan interview?? what interview?? what Bryan??  :idkha:

  • Haha 1

 I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Link to post
17 minutes ago, nerdygeekgrl said:

Ugh still nothing? I'm refreshing like crazy, this is nuts! 

 

6 minutes ago, srp448 said:

Where is it? 

GIF by memecandy

few minutes left they just said.

 

By the way, if it’s pro #FreeBritney let’s all like and comment several times, I believe the more you comment on a Youtube video, the more ‘trending’ it becomes.

  • Like 2
Link to post
10 minutes ago, Martini said:

BRIAN IS CANCELLED 

done judge judy GIF

 

7 minutes ago, div said:

Wheres it? Was it scraped? :jl:

 

7 minutes ago, srp448 said:

Where is it? 

GIF by memecandy

 

Could y'all relax. It's coming. He just told someone, it's"uploading right now. Few min on your youtube channel. Link in insta (red). Subscribe Free watch it." He also told someone who claimed Jamie scrapped it "nope."

Link to post
  • Super Moderators
2 minutes ago, Melitwirl said:

On his IG 4 mins ago says he was uploading. YouTube can take for ******* ever to upload. I'm gonna snap soon lol

UPLOADING ?? :didilie:

 I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Link to post
Just now, PokemonSpears said:

UPLOADING ?? :didilie:

Yes, someone who works on the podcast also said "It's a big file so it can take 30 minutes or so just to upload."

That was in response to someone ready to start yet another conspiracy theory saying, "wouldn’t be surprised if he was served a cease and desist between the time he posted this preview and now 😂 the devil works hard but jamie and lou work harder."

Y'all need to chill the f out!

 

  • Haha 3
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block