Jump to content

Share Your Favorite Artist From Your Country With Us


Recommended Posts

  • Exhale+

As far as I can see, Exhale is filled with users from all over the world, which is so beautiful - I live for a multicultural platform. So in that spirit, I would love to hear some of the best artists (according to you) from your own country, singing in your native language :mhm: You can share more than one song if you wish. I'll start, here are two of my fave artists from Serbia: 

 

 

And since I'm motivated by @Roxxy , I could create a Spotify playlist of all the songs we've shared here so we can all bop :madance:country.jpg.e055fffa73c4a4c8de88feb756557358.jpg

  • Love 2
  • Like 2
Link to post
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Brazil, right now: Anitta Pabllo Vittar  

As far as I can see, Exhale is filled with users from all over the world, which is so beautiful - I live for a multicultural platform. So in that spirit, I would love to hear some of the best artists

My favorite pop star in Israel atm is Now Kirel  She's only 18.  

Posted Images

  • Exhale+
1 minute ago, crazyboutbrit said:

I SO love Misici by Senidah ... When i went last year to Belgrade it started playing and the crowd went crazy 

Senidah is SUCHA queen I swear, she's releasing bop after a bop and we're here for it. How did you like Belgrade?

  • Love 1
Link to post
9 minutes ago, BUWYGF said:

Senidah is SUCHA queen I swear, she's releasing bop after a bop and we're here for it. How did you like Belgrade?

I really loved the vibe of the city ... Mama Shelter was great (i'm used to Paris ones, but didn't know Belgrade has its own)

And one thing just shocked me ... Everyone is ***** beautiful, i was thirsty as hell there exposed to all these

  • Love 1
Link to post
  • Exhale+
11 minutes ago, crazyboutbrit said:

I really loved the vibe of the city ... Mama Shelter was great (i'm used to Paris ones, but didn't know Belgrade has its own)

And one thing just shocked me ... Everyone is ***** beautiful, i was thirsty as hell there exposed to all these

Oh yay, Im glad you liked it :) Yeah Belgrade has Mama Shelter for a while now :mhm: There's also Hilton (the only one in the area) and we are getting a Saint Regis too (the only one in the entire Eastern and Central Europe). Things are looking up :mhm: 

I'm glad you liked us Serbs :queenflopga: I hope you will be our guest again soon :queenflopga: 

p.s. Share a song you like from an artist with us, I'd love to hear 

Link to post
  • Exhale+
4 minutes ago, osherlovesbritney said:

My favorite pop star in Israel atm is Now Kirel 

She's only 18.

 

Omg I like her, she's serving some serious bops, the 2nd song is AMAZING :Umomg: 

  • Love 1
Link to post

I’m very alienated from my country’s music actually cuz it’s pretty f.cked up today :pieceofwhat: but we have our iconic artists from older times that even I like to listen to. Here’s some I remember:

 

 

And here’s more of a dance anthem from the 2000’s

Enjoy :cooltshirt:

  • Love 1
  • Like 1
Link to post
  • Exhale+
7 minutes ago, Iconic 4 U said:

Here to represent the UK:barbie:

 

I had no idea mabel was British :umomg: Ty tbh, you're lucky to come from a country that served us such immaculate stars for decades:lizzie:

  • Haha 2
Link to post
17 hours ago, BUWYGF said:

Oh yay, Im glad you liked it :) Yeah Belgrade has Mama Shelter for a while now :mhm: There's also Hilton (the only one in the area) and we are getting a Saint Regis too (the only one in the entire Eastern and Central Europe). Things are looking up :mhm: 

I'm glad you liked us Serbs :queenflopga: I hope you will be our guest again soon :queenflopga: 

p.s. Share a song you like from an artist with us, I'd love to hear 

I love few from Middle East North Africa :

Mashrou leila

 


Souad Massi

A M E L

Babylone

Andelucious

 

To name few 

Link to post
  • Exhale+
16 hours ago, osherlovesbritney said:

My favorite pop star in Israel atm is Now Kirel 

She's only 18.

 

I love these! :drinky:

🥀 𝔯𝔢𝔟𝔢𝔩𝔩𝔦𝔬𝔫 🥀

Link to post
  • Super Moderators
13 minutes ago, Towelney said:

I’ll try not to be the basic bxtch from the US lol :drinky:

 

thanks for making the rest of us look bad :cheese:

  • Haha 2
Link to post
  • Super Moderators
3 minutes ago, Towelney said:

Then redeem us :bichpls:

my parents homeland is Vietnam and like I barely have any knowledge of it's popstars :cheese:

  • Haha 1
Link to post
  • Exhale+
3 minutes ago, Puppy said:

my parents homeland is Vietnam and like I barely have any knowledge of it's popstars :cheese:

Just google who’s most popular. That’s what I usually do lol :drinky:

And is that why you won’t share your name? :cheese:

🥀 𝔯𝔢𝔟𝔢𝔩𝔩𝔦𝔬𝔫 🥀

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block