Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SPIN names Femme Fatale one of the best albums of the 2010s

Recommended Posts

They better stan :fakecry:

While FF may sound a little dated and a little too ‘one-dimensional’, the production is stellar :fakecry: 

  • Love 7
  • Dislike 1

Share this post


Link to post

featured :clicktina:


I want to show you the different sides of Britney Spears. I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Share this post


Link to post

For reference, the other major pop girls ranked:

91. Charli XCX - Pop2 (2017)

72. Lady Gaga - Born This Way (2011)

68. Britney Spears - Femme Fatale (2011)

64. Beyoncé - Lemonade (2016)

48. Lana Del Rey - Born to Die (2012)

39. Ariana Grande - Sweetener (2018)

37. Taylor Swift - Speak Now (2010)

24. Nicki Minaj - Pink Friday (2010)

18. Billie Eilish - When We All Fall Asleep, Where Do We Go? (2019)

13. Robyn - Body Talk (2013)

8. Cardi B - Invasion of Privacy (2018)

4. Beyoncé - Beyoncé (2013)

1. Rihanna - ANTI (2016)

 

quite surprised none of Adele, Lorde and CRJ albums made the list, especially ADELE. and FF ranking higher than BTW. i vividly recall how Britney was pitted against Gaga in 2011 and the Little Monsters thought she was going to break the Oops record. :tifflmao: i can't how Lemonade made the list and not 4 when that is the superior album. :tina:

i'm glad FF gets the appreciation it deserves. how can y'all expect Glory to make the list when Selena's Revival didn't even make it. :tifflmao:

  • Haha 1
  • Like 3

Share this post


Link to post
1 hour ago, princessmimi said:

They should've put Glory instead, its better than Femme Fatale imo

No, it's not. So  happy FF gets some credit, this is one of her strongest album.

  • Love 1
  • Dislike 1
  • Like 3

Share this post


Link to post

all up n downs benefit!!!

but they cant be serious with:

39. Ariana Grande - Sweetener (2018)

37. Taylor Swift - Speak Now (2010)

  • Haha 1
  • Like 3

Share this post


Link to post

LISTENING TO FEMME LEGENDALE RN AND IT’S LITERALLY MAKING ME SOOOO NOSTALGIC I’M LITERALLY GONNA EXPLODE....TAKES ME RIGHT BACK TO MY JUNIOR YEAR OF HIGH SCHOOL AND SUMMER 2011...I NEVER WANTED A TIME MACHINE SO BADLY...LIFE WAS SO SIMPLE THEN 

53fb16a4ee175eadb520909e2eec0c76.jpg

  • Love 3
  • Haha 3

Share this post


Link to post
53 minutes ago, breathe_on_me_toxic said:

all up n downs benefit!!!

but they cant be serious with:

39. Ariana Grande - Sweetener (2018)

37. Taylor Swift - Speak Now (2010)

ikr. especially Taylor's. 1989 and Red >>>>>>>>

Share this post


Link to post

Would you hold it against them? :nonono:

  • Love 3
  • Haha 2

Whenever I post or read something on Exhale I feel the way Britney felt on Xfactor every time she gave an opinion.A whirlwind of emotions :o

Share this post


Link to post
4 hours ago, princessmimi said:

They should've put Glory instead, its better than Femme Fatale imo

Literally not at all LMFAOO 

  • Love 3
  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...