Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Team C-ship is planning something big for July 25, and you guys are going to love it

Recommended Posts

It's the perfect thing tbh. They don't need Britney to work for it and it can't be affected by coronavirus.

:selenerz: :selenerz: :selenerz:

Share this post


Link to post
Quote

Fans of Britney -- young and old --

:urite:

I don't know why that made me laugh so much :jfallonlol:

  • Haha 1
  • Like 2

I want to show you the different sides of Britney Spears. I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Share this post


Link to post

Is this for real? 
Last Britney photoshoot has been in 2016 tho

Share this post


Link to post

"...featuring luscious full-color photos that capture the spectacular essence of Britney Spears."

The way that they make us feel like we're fools

Ha Ha Ha Lol GIF


🦄 💛🧡💜

Share this post


Link to post

Hi! @arondavis

There's already a thread about this by @Catalin. You just missed it. Hehe. I'll merge this with the first one. Stay safe! TEEHEE ❤

Roxxy 💋


🦄 💛🧡💜

Share this post


Link to post

Not 40$ for a calendar full of old pics. Never change team conservatorship 

tenor.gif?itemid=5746384

Share this post


Link to post

What's next, a collection of pencil cases and stuff with her name on it? It will feel so 2007 :mcry:

yhst-17960371244464_2260_147941559

  • Love 1
  • Haha 3
  • Like 4

Share this post


Link to post

What!! 
**** like that is supposed to come out october/november, and actually include just 1 new Photo at least.

Yes, fans do want an official calendar, but this is weird

Share this post


Link to post

Dd is this really her team’s doing? So random.

Share this post


Link to post

Britney is supposedly refusing to work, so they gotta keep milking her brand somehow, y'know?! :gagasmile: "The Zone" says hi, as well. :kfed:


💃🏻 stan of all flop pop girlies 💃🏻

Share this post


Link to post

hope they include the 86 versions of this picture they used for perfume ads alone :gagasmile:

c720fa29839a3c8c0fd7768aff70dab0.jpg

  • Love 2
  • Haha 3
  • Like 4

💃🏻 stan of all flop pop girlies 💃🏻

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...