Jump to content

I FEEL SO FREE WITH YOU LEAKED MERRY BRITMAS


Recommended Posts

2 hours ago, G-unit said:

I like it?  I think Britney’s bit is cute and very signature Britney.  Yeah I rolled my eyes every time I heard Shitbull, but whatevs...I could’ve bopped to this little ditty here and there.  Better than Shitty Girls.

I like it too, it's not a masterpiece and not even close to her classics but it's ok and OMG "Shitbull" "Shitty Girls" :gloria::tifflmao::haha:

Link to post
  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I like it?  I think Britney’s bit is cute and very signature Britney.  Yeah I rolled my eyes every time I heard Shitbull, but whatevs...I could’ve bopped to this little ditty here and there.  Better t

The song would have totally been a bop if Pitbull was not on it, and if Britney's voice wasn't that high-pitched baby voice. Marc sounds great though and I think Britney's voice would have sounde

I was hoping to get this song this entire year... now listening to it... it`s pure garbage  Thanks god it was scrapped 

You guys are being overly critical (typical). If this **** was released and charted decently y’all would be ALL over it just like how your guys’ claim to fame is scream & shout (the most basic *** song ever). It’s a pitbull song. I never expected much. It’s cute and imo better than Hey Ma. Everyone’s part is relatively short so it never gets annoying (like Hey Ma does)

it’s cute and one of the better unreleased tracks

  • Like 8
Link to post
  • Super Moderators
30 minutes ago, studlygeorge said:

You guys are being overly critical (typical). If this **** was released and charted decently y’all would be ALL over it just like how your guys’ claim to fame is scream & shout (the most basic *** song ever). It’s a pitbull song. I never expected much. It’s cute and imo better than Hey Ma. Everyone’s part is relatively short so it never gets annoying (like Hey Ma does)

it’s cute and one of the better unreleased tracks

Are you kidding me? Britney barely says anything other than vocal runs and saying “baby” and “I’m so free with you” over and over again. :jackk:

  • Like 5
Link to post
  • Super Moderators

it's not THAT bad, it's just, really boring and outdated, in a really bad way

it reminds me of some kind of boring, generic song from the late 90's, early 00's, you know? the kind of music I didn't like to listen to because I was busy enjoying Britney Spears music, the actual good music from that era

  • Like 7

 I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Link to post

This made me realize How much I want her to sing in her deep register as a power balladeer for her next album. I want something more bluesy and jazzy from her. More personal and inspired. 
 

this wasn’t it. I understand why it got scrapped tho 

  • Like 3
Link to post

i really like Britney's parts, but why her voice is so edited ? It wasn't that much on glory... 

Marc Anthony's voice is almost raw and Britney has who knows many layers of editing ? 

Pitbull's part are not good imo... I agree that if it was only Marc Anthony and Britney it could have been better. 

Happy to finally hear it but probably won't listen to it again lol. Glad it was scrapped, would probably have flopped as the song never really take off and I don't know why but I feel like GP would have made fun of Britney for this.

  • Like 3
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block