Jump to content


JustLuvMe

What songs are you listening to rn?

Recommended Posts

I could list like 50 K-Pop songs I've been jamming out to lately but no one wants that so.. :ferg:

initially I didn't care for "No Tears Left to Cry" but I realised how much it reminds me of Timbaland-era pop and now I love it so much..

still loving "Never Be the Same" because of how hauntingly beautiful it is..  

gotta give Charlie Puth's album "Voicenotes" a listen too.. :indulge:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm loving Dua and Calvin Harris' One Kiss. It gives me early 2000's vibes.

I also really like Xtina's Twice - it is so much better than Accelerate. 

I kinda like Bhad Bhabie's Gucci Flip Flops as well but I feel bad to admit that :orangu: 

In terms of Britney songs, on Femme Fatale I rediscovered Trip To Your Heart - well I've always liked the song but I hadn't listened to it in a while. It is SO GOOD. That instrumental is amazing. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, I Always Sing Live said:

I could list like 50 K-Pop songs I've been jamming out to lately but no one wants that so.. :ferg:

initially I didn't care for "No Tears Left to Cry" but I realised how much it reminds me of Timbaland-era pop and now I love it so much..

still loving "Never Be the Same" because of how hauntingly beautiful it is..  

gotta give Charlie Puth's album "Voicenotes" a listen too.. :indulge:

Yeah no one wants that, keep it :brityeah:

I love Charlie Puth so I'll have to listen to that 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, JustLuvMe said:

Yeah no one wants that, keep it :brityeah:

I love Charlie Puth so I'll have to listen to that 

he's my husband so it's pretty much an obligation to listen to it. his debut received horrible reviews, like.. the worst I've seen for a mainstream pop album these days but the new one is getting pretty positive ones so far.. still waiting for the Metacritic average tho! :unbothered:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, I Always Sing Live said:

he's my husband so it's pretty much an obligation to listen to it. his debut received horrible reviews, like.. the worst I've seen for a mainstream pop album these days but the new one is getting pretty positive ones so far.. still waiting for the Metacritic average tho! :unbothered:

How can he be your husband when he's my husband :slowdown:

Anyway I listened to some of it, it's a lot better than his first album. There's a retro vibe going on in the album and I'm loving it :bop:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't blame me by Taylor, how is this song not a single yet? :idkney:

I was jamming to Born to make you happy yesterday and oh wow what an underrated smasha.

Also kinda randomly i got into Tattoo by Jordin Sparks. I didn't even knew her as an artist but that song is good

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, IUSAtonight said:

Don't blame me by Taylor, how is this song not a single yet? :idkney:

I was jamming to Born to make you happy yesterday and oh wow what an underrated smasha.

Also kinda randomly i got into Tattoo by Jordin Sparks. I didn't even knew her as an artist but that song is good

no air is a jam :yasqueen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, IUSAtonight said:

Don't blame me by Taylor, how is this song not a single yet? :idkney:

I was jamming to Born to make you happy yesterday and oh wow what an underrated smasha.

Also kinda randomly i got into Tattoo by Jordin Sparks. I didn't even knew her as an artist but that song is good

Reputation is a solid pop album, damn I love the bitch :kyliecry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×