Jump to content



Photo
- - - - -

Alien's Glitch Isn't Easy To Fix.


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#1 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:13 PM

Apparently it's on the vocals only, and not the entire track itself (thankfully)....
But it also means they have to reedit the vocals to remove the glitch..and it has to be Remastered.
So it's gonna cost the label thousands of dollars just to fix that 1 second glitch.
The guy who mastered it isn't cheap either. But it wasn't his fault either.



#2 Via Infinito

Via Infinito

    Pretty Girls coming to slay ur faves

  • Members
  • 26,687 posts
  • 9390

Posted 29 January 2014 - 07:14 PM

i have the fixed version tho

:zoomzoom:


  • Casey Heart likes this

#3 joewantsmore

joewantsmore

    Posting Freak

  • Banned
  • 5,734 posts
  • 2440
  • LocationUnited Kingdom

Posted 29 January 2014 - 07:14 PM

:wutdafuck:

#4 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:14 PM

i have the fixed version tho
:zoomzoom:


:orangu:

#5 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:15 PM

:wutdafuck:


Does it make sense? :orangu:

#6 Via Infinito

Via Infinito

    Pretty Girls coming to slay ur faves

  • Members
  • 26,687 posts
  • 9390

Posted 29 January 2014 - 07:15 PM

:orangu:

 

really i do.

:zoomzoom:

u want me to pm u?


  • RevolvingBritney likes this

#7 joewantsmore

joewantsmore

    Posting Freak

  • Banned
  • 5,734 posts
  • 2440
  • LocationUnited Kingdom

Posted 29 January 2014 - 07:15 PM

Does it make sense? :orangu:


Err :gloria:

#8 Kris Jenner

Kris Jenner

    Posting Freak

  • Members
  • 7,778 posts
  • 2491

Posted 29 January 2014 - 07:16 PM

really i do.
:zoomzoom:
u want me to pm u?


I do :bj:

#9 freaky

freaky

    Breed On Me

  • Members
  • 4,808 posts
  • 1003
  • LocationIstanbul

Posted 29 January 2014 - 07:16 PM

Demo version >>>>


  • feeling adrenaline likes this

#10 RATCHET❤

RATCHET❤

    Junior Member

  • Members
  • 1,379 posts
  • 367

Posted 29 January 2014 - 07:16 PM

really i do.

:zoomzoom:

u want me to pm u?

 

 

 

PM me it tho. 

 

i hope it's not the demo ... or you removed the glitch adding the Demo one. 



#11 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:17 PM

Err :gloria:


I guess that's a no. lol. :gloria:

#12 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:17 PM

really i do.
:zoomzoom:
u want me to pm u?


Yes please. But which version do you have though? :ipass:

#13 joewantsmore

joewantsmore

    Posting Freak

  • Banned
  • 5,734 posts
  • 2440
  • LocationUnited Kingdom

Posted 29 January 2014 - 07:18 PM

Yes please. But which version do you have though? :ipass:


The demo :orangu:

#14 MartinFatale

MartinFatale

    Bubblegum Bitch

  • Members
  • 4,187 posts
  • 957
  • LocationDenmark

Posted 29 January 2014 - 07:19 PM

PM me it tho. 

 

i hope it's not the demo ... or you removed the glitch adding the Demo one. 

 

I think it's the demo added to the album version HeadstrongWolf was sending around earlier..



#15 Via Infinito

Via Infinito

    Pretty Girls coming to slay ur faves

  • Members
  • 26,687 posts
  • 9390

Posted 29 January 2014 - 07:19 PM

pm me ur emails and i will send it

 

and no it's not that disgusting LQ demo



#16 Via Infinito

Via Infinito

    Pretty Girls coming to slay ur faves

  • Members
  • 26,687 posts
  • 9390

Posted 29 January 2014 - 07:19 PM

I think it's the demo added to the album version HeadstrongWolf was sending around earlier..

 

nope

it is the complete album version



#17 MartinFatale

MartinFatale

    Bubblegum Bitch

  • Members
  • 4,187 posts
  • 957
  • LocationDenmark

Posted 29 January 2014 - 07:21 PM

pm me ur emails and i will send it

 

and no it's not that disgusting LQ demo

 

It's not disgusting if it's lossless tho :queenflopga:

But alright! Might as well take a listen to yours ;)



#18 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:21 PM

nope
it is the complete album version


What? RCA fixed it already? When? :umomg:

#19 Via Infinito

Via Infinito

    Pretty Girls coming to slay ur faves

  • Members
  • 26,687 posts
  • 9390

Posted 29 January 2014 - 07:21 PM

It's not disgusting if it's lossless tho :queenflopga:

But alright! Might as well take a listen to yours ;)

 

still sounds unfinished to me that demo



#20 HybridFan3

HybridFan3

    Make My Body Ache

  • Moderators
  • 45,661 posts
  • 14335
  • LocationU.S.

Posted 29 January 2014 - 07:21 PM

It's not disgusting if it's lossless tho :queenflopga:
But alright! Might as well take a listen to yours ;)


You have the lossless demo version? omg. :gloria:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users