Jump to content



Photo
- - - - -

Ratings For The Tenth Live Show Are In


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 breatheheavy

breatheheavy

    Owner

  • Super Administrators
  • 21,434 posts
  • 21158

Posted 25 November 2012 - 03:46 PM



Thursday's live episode of The X Factor received a 2.7 in adults 18-49 rating, down 4% from last week’s 2.8, according to TVbythenumbers.com.

8.23 million people tuned in to see Vino sent home and Diamond slay.



#2 Taylor Swift

Taylor Swift

    HARRY STYLES IS THE DEVIL

  • Members
  • 1,825 posts
  • 365
  • Location- The Grammys

Posted 30 November 2012 - 10:42 AM

Damn, that's almost the same as yesterday and it was only one hour.

Posted Image

#3 letmepullout

letmepullout

    Advanced Member

  • Members
  • 4,768 posts
  • 1706
  • LocationUnited States

Posted 30 November 2012 - 10:44 AM

Awesome.

#4 mmmyeah

mmmyeah

    Junior Member

  • Members
  • 2,535 posts
  • 428

Posted 30 November 2012 - 10:44 AM

Good!

#5 ♕ Alex

♕ Alex

    ʙʀᴇᴀᴛʜᴇ ᴏɴ ᴍᴇ

  • Banned
  • 16,929 posts
  • 6862

Posted 30 November 2012 - 10:45 AM

what was its competition these 2 nights?

#6 Taylor Swift

Taylor Swift

    HARRY STYLES IS THE DEVIL

  • Members
  • 1,825 posts
  • 365
  • Location- The Grammys

Posted 30 November 2012 - 10:45 AM

what was its competition these 2 nights?


Posted Image

This was Thursday

Wednesday: http://tvbythenumber...ed-down/159713/

#7 Jenna Maroney

Jenna Maroney

    Godney

  • Members
  • 78,015 posts
  • 16628
  • LocationSmokin' up outside.

Posted 30 November 2012 - 10:45 AM

Posted Image

#8 concrete

concrete

    Junior Member

  • Members
  • 1,953 posts
  • 424

Posted 30 November 2012 - 10:51 AM

that's good for a thursday show. it might get adjusted down in the finals due to football overrun in some areas but much better than what i was expecting tbh.

also, two thursdays ago, it was only at a 2.4 with 7.47 million

#9 TheJoJo0o

TheJoJo0o

    Advanced Member

  • Members
  • 3,654 posts
  • 430

Posted 30 November 2012 - 11:00 AM

They should've chosen CBS instead of Fox to air this show tbh :mahhaw:

#10 Taylor Swift

Taylor Swift

    HARRY STYLES IS THE DEVIL

  • Members
  • 1,825 posts
  • 365
  • Location- The Grammys

Posted 30 November 2012 - 11:02 AM

They should've chosen CBS instead of Fox to air this show tbh :mahhaw:


Why? So they can add a laugh track and the worst jokes ever?

#11 TheJoJo0o

TheJoJo0o

    Advanced Member

  • Members
  • 3,654 posts
  • 430

Posted 30 November 2012 - 11:05 AM

Why? So they can add a laugh track and the worst jokes ever?


lol idk a lot about the channel but those rating are GOOOD

#12 Toni Collette

Toni Collette

    Senior Member

  • Members
  • 11,482 posts
  • 644

Posted 30 November 2012 - 11:10 AM

that's actually great for the results show.

#13 TheJoJo0o

TheJoJo0o

    Advanced Member

  • Members
  • 3,654 posts
  • 430

Posted 30 November 2012 - 11:15 AM

Did anyone post the rating for Wednesday's episode tho?

#14 Taylor Swift

Taylor Swift

    HARRY STYLES IS THE DEVIL

  • Members
  • 1,825 posts
  • 365
  • Location- The Grammys

Posted 30 November 2012 - 11:16 AM

Did anyone post the rating for Wednesday's episode tho?


You can see it here: http://tvbythenumber...ed-down/159713/

#15 Persephone

Persephone

    Junior Member

  • Members
  • 2,592 posts
  • 133

Posted 30 November 2012 - 11:20 AM

I can't at how many people watch the ridiculous show "The Big Bang Theory" Smh.
  • Scrappy likes this

#16 concrete

concrete

    Junior Member

  • Members
  • 1,953 posts
  • 424

Posted 30 November 2012 - 11:37 AM

btw, ratings for the second half hour are very very good! 8:30p – 2.9 and 8.98 million!!!! dang!!! alicia keys, get it!

#17 gigabrit

gigabrit

    Junior Member

  • Banned
  • 1,060 posts
  • 140

Posted 30 November 2012 - 11:40 AM

How the f**k do so many people watch Big Bang? I don't get it. I would not miss a live event with artists like Alicia keys performing....and of course the Queen judging. Rigged system tbh. There's no way Big Bang had more than double the viewers.

#18 Sinned_88

Sinned_88

    Advanced Member

  • Senior Members
  • 4,084 posts
  • 1098
  • Locationthe Netherlands

Posted 30 November 2012 - 12:03 PM

Britney rockin' the MJ look :woahh:

#19 Applejack

Applejack

    But the stars in the sky look home, take me home. And the light

  • Members
  • 1,559 posts
  • 264
  • Locationnowhere

Posted 30 November 2012 - 12:08 PM

Big Bang is a cancer and should be slayed so Our Queen will be able to shine at her fullest

#20 gabitchz

gabitchz

    Member

  • Members
  • 439 posts
  • 14

Posted 30 November 2012 - 12:28 PM

the demo is just embarrasing. smh




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users