We see you're not registered!

By creating an account on Exhale, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

kevvybitch

Recommended Posts

Originally posted by Abbie.

Originally posted by Sean.

My favourite films is White Chicks :hearts:

I\'m just a sucker for long well written films with loads of action/comedy

OMFG THAT FILM <3

OH SO YOU WANNA TALK ABOUT MOTHERS?

zockcx.jpg

:D

i fucking love the film bounty hunter, has anyone seen it?

oh I wanna see that movie just for Gerard Butler :embarassed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by JackCavell

Wahey! I\'m here :)

and i have never seen any of these films ^^ ;)

OMG JACK.

YOU NEED TO SEE WHITE CHICKS.

IDK WHAT IS BETTER WHITE CHICKS OR MEAN GIRLS.

AND OMG JACK.

YOUR BACKGROUND ON MSN

:hearts:

DEATH/

OOO A FILM I\'VE SEEN! ;)

Mean Girls! Tis on tv all ze time/

IKR! IM SO SEXY :hearts:

LOL.

BIG BROTHER IN LIKE

47 MINUTES!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by Adriian.

Originally posted by Abbie.

Originally posted by Adriian.

@Abbie well I\'m good, I cried a lot a while back with my bf, cuz I was so stressed, I have a lot of problems in my work, they don\'t want me anymore, I\'m going to quit very soon tbh, my boss is insupportable atm, she\'s thinks she\'s a fierce bitch cuz she knows everything here in the company, but I know that outside, she\'s one geliz bitch trying to fit in the business, I can\'t stand her anymore :mad:

@Kevvy

aww kevvy hai! <3

how are you?

eeek oh my god \"/

what happend with you and your bf?

i hope your okay now <3

and omg, are you sure they want you to go at work?

EURGH, HOW DARE THEY. Stay strong bb <3

oh yes, me and bf, we are as strong as never, everything is fine:embarassed: I love him so much, I was so stressed and he listened to me, I cried a lot lol :embarassed: but I\'m fine now, I think I needed to let that out somehow and yes, in my work my boss and my boss\'s boss, don\'t want me here anymore :/

that bitch needs to DIAF tbh, she\'s a jealous bitch... but thank god I have some other job offers

but the bad thing is that there\'s no going to be Internet there:(

aww, im glad you and your bf are okay now, i have a good feeling about you two and i think you\'ll be together for a long time :D and aww :/ what other job offers have you got?

awww thanks abbie:embarassed: I have a good feeling too, this six months with him are really worth, we are in love so much, and his bday is on Wednesday lol

and I have an offer in a bank and in another autotruck company, I just need to choose very well, the payments are good, the thing here, is that the hours are longer so i need to see what happens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by Sean.

ITS JUST SO FUNNY :hearts:

They need to make a sequel tbh

YES PLS.

BUT I DNT THINK IT\'LL HAPPEN :(

BUT OMFG, SCREAM 4, ARE YOU EXCITED? :hearts:

REALLY? Didnt know that!!

Heres my list of films i cant wait for ;)

PARANORMAL ACTIVITY 2 :hearts: :hearts: :D

THE DESCENT 3 :hearts:

MONSTERS INC 2!!!!!!!!

HOSTEL 3

THE SMURFS MOVIE!

SCARY MOVIE 5!

and there might be an UGLY BETTY MOVIE :hearts: !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by JackCavell

Originally posted by Abbie.

Originally posted by JackCavell

Wahey! I\'m here :)

and i have never seen any of these films ^^ ;)

OMG JACK.

YOU NEED TO SEE WHITE CHICKS.

IDK WHAT IS BETTER WHITE CHICKS OR MEAN GIRLS.

AND OMG JACK.

YOUR BACKGROUND ON MSN

:hearts:

DEATH/

OOO A FILM I\'VE SEEN! ;)

Mean Girls! Tis on tv all ze time/

IKR! IM SO SEXY :hearts:

LOL.

BIG BROTHER IN LIKE

47 MINUTES!

i\'ve never seen mean girls on tv LOL.

LOL and oh my god :hearts:

and whats happening on bb today?

:hearts:

its on itv2 like EVERYDAY!

THE NEW TASK: PARKLIFE

THE HOUSE GARDEN... IS A PARK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Sean.

Scream 4 better be better than 3 cuz the acting was just terrible!

I\'m more excited for Scary Movie 5 :P

YEAH SCARY MOVIE 5!

Thats the one i missed off my list up there ^

*goes back and edits*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

Originally posted by Adriian.

Originally posted by Abbie.

Originally posted by Adriian.

Originally posted by Abbie.

Originally posted by Adriian.

@Abbie well I\'m good, I cried a lot a while back with my bf, cuz I was so stressed, I have a lot of problems in my work, they don\'t want me anymore, I\'m going to quit very soon tbh, my boss is insupportable atm, she\'s thinks she\'s a fierce bitch cuz she knows everything here in the company, but I know that outside, she\'s one geliz bitch trying to fit in the business, I can\'t stand her anymore :mad:

@Kevvy

aww kevvy hai! <3

how are you?

eeek oh my god \"/

what happend with you and your bf?

i hope your okay now <3

and omg, are you sure they want you to go at work?

EURGH, HOW DARE THEY. Stay strong bb <3

oh yes, me and bf, we are as strong as never, everything is fine:embarassed: I love him so much, I was so stressed and he listened to me, I cried a lot lol :embarassed: but I\'m fine now, I think I needed to let that out somehow and yes, in my work my boss and my boss\'s boss, don\'t want me here anymore :/

that bitch needs to DIAF tbh, she\'s a jealous bitch... but thank god I have some other job offers

but the bad thing is that there\'s no going to be Internet there:(

aww, im glad you and your bf are okay now, i have a good feeling about you two and i think you\'ll be together for a long time :D and aww :/ what other job offers have you got?

awww thanks abbie:embarassed: I have a good feeling too, this six months with him are really worth, we are in love so much, and his bday is on Wednesday lol

and I have an offer in a bank and in another autotruck company, I just need to choose very well, the payments are good, the thing here, is that the hours are longer so i need to see what happens

awwww <3

i want to be invited to your wedding :hearts:

aww, how many days would you have to work?

and what are your hours?

I work from Monday to Saturday, from 8.30am to 7pm with 2 hours for lunch, in the other autotruck company there is going to be from Monday to Sunday from 9am to 8pm with one day of rest in the week, ex. Tuesday. So I\'m not that convinced, but the payment is really good, and the bank is from Monday to Friday, but idk very well the schedule for that one, so I need to choose lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.