We see you're not registered!

By creating an account on Exhale, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
Johnny.

Exhale's Greatest

Recommended Posts

Originally posted by sarah.

25kixdu.gif

..owait..

Gurl, that gif is so fierce you can come in here anytime you want :lol:

Lol, I just don\'t want to copy Nik :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by enter.

:embarassed:

Oh and btw just cause you are not mentioned in my thread doesn\'t mean you can\'t chat there

Aww, lol thanks :embarassed:

But I don\'t want to interrupt your guys\' thanggg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by enter.

Originally posted by Johnny.

Originally posted by enter.

:embarassed:

Oh and btw just cause you are not mentioned in my thread doesn\'t mean you can\'t chat there

Aww, lol thanks :embarassed:

But I don\'t want to interrupt your guys\' thanggg...

LOL

many ppl that aren\'t mention talk there, it\'s not illegal lol

30su3c4.gif

If you say so...

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks Johnny...even though Nik claims to love me, he still hasnt added me to the thread sobbbbbbbbb

how are you amazing slave dancer!?!?!?! haha

lol i dust checked and he did add me! wooohooo!

this thread is still awesome

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by britneyaddiction

thanks Johnny...even though Nik claims to love me, he still hasnt added me to the thread sobbbbbbbbb

how are you amazing slave dancer!?!?!?! haha

lol i dust checked and he did add me! wooohooo!

this thread is still awesome

that makes one of us :rolleyes:

:P Jk JK XD

Oh and thanks, even though you\'re lying... lol ;)

How have you been sexy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abbie.

UMGZ JONNY,

IM ARIEL ;) specially because of my hair :P

2n07u9w.jpg

UMG... One sec. This inspires me, I\'m going to be righhhhttt back XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay Abbie sabes, desde que tengo 14 amo a las pelirojas, (since when I was like 14 Yo I love red-haired/ginger/redhead, lol I don\'t know which is the best one for a hot female red-haired/ginger/redhead)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Johnny.

Originally posted by KevinSex

sup? Johnny., Abbie and Everybody!

Hola mi amigo latino guapo :hearts:

Hi American Friend or Hot Dancer? I like this special shout out with new and fresh generation of exhalers hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai Rubiik! wus yer real name? please and thank you :angel:

Thanks Will :embarassed: And yeah, like it too XD

Lol, Abbie, I got soooo bored : P

r0atuh.jpg

ILY! You can put my face on Flounder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.