We see you're not registered!

By creating an account on Exhale, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Isla.

Members
  • Content count

    19,900
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Isla.

  1. She looks great! I'm glad Gaga's back a lot healthier now. I know she's ready to tour again, and I can't wait to see her!
  2. Looks ugly tbh. Think he's ruined his torso. But I do understand it's his body and he can whatever he pleases with it.
  3. POM DVD-Blu-Ray?

    Didn't Planet Hollywood say on twitter earlier this year there was no plans for a DVD? But I think there should be one, I wasn't able to go so that would make it up for me.
  4. Fiebre Britney is going to Las Vegas

    He's kinda cute actually to think about it
  5. Lol it was fun but I can only imagine someone with way too much time on their hands. I'd get stressed making a video like this
  6. Found this on youtube... enjoy guys! https://www.youtube.com/watch?v=OJV32B8phmY
  7. Till I can't take it no more

    I can be the treble baby you can be the bass
  8. Make Me Video Proof.....

    This thread is pretty funny now
  9. I don't know how to feel about this list tbh.
  10. Pink Comments on Britney

    That was my first thought when I read that quote
  11. Considering it's been almost a year since Slumber Party's video was released and no announcement of a 3rd single, obviously not.
  12. Poor Ratga

    This thread is a mess
  13. I see what you mean haha. 3's was kinda annoying.
  14. -

  15. Find out your Blackout rank

    RANK SONG 1 Gimme More 2 Get Naked (I Got a Plan) 3 Get Back 4 Freakshow 5 Hot As Ice 6 Heaven On Earth 7 Radar 8 Ooh Ooh Baby 9 Toy Soldier 10 Piece of Me 11 Everybody 12 Break the Ice 13 Outta This World 14 Perfect Lover 15 Why Should I Be Sad My top 5 was the exact same as the top 5 I submitted for @LoanSPW's game!
  16. Okay this is much better than Strip It Down. That song was embarrassing. (Still think Liam should have done swing/big band music for his solo career though)
  17. Oh wow I actually quite like this. She is really surprising me this era.